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Homburg, Christian
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Krohmer, Harley
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Workman, John P.
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Luo, Xueming
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1
Seifried, Jan
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Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
3
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of international marketing
1
Journal of marketing
1
Journal of marketing research : JMR
1
Marketing strategy organization and implementation
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
14
USB Cologne (EcoSocSci)
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1
See no evil, hear no evil, speak no evil : a study of defensive organizational behavior towards customer
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003381632
Saved in:
2
Same sound, same preference? : investigating sound symbolism effects in international brand names
Kuehnl, Christina
;
Mantau, Alexandra
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
30
(
2013
)
4
,
pp. 417-420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010223381
Saved in:
3
Kundenorientiertes Qualitätsmanagement in den USA : der Baldrige Award und die Botschaften der Sieger
Homburg, Christian
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004189934
Saved in:
4
Die Rolle der deutschen Betriebswirtschaftslehre im internationalen Vergleich
Homburg, Christian
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
27
(
1998
)
8
,
pp. 386-393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001244638
Saved in:
5
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen
Homburg, Christian
;
Kiedasch, Ingo
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004817987
Saved in:
6
Should marketing be cross-functional? : conceptual development and international empirical evidence
Krohmer, Harley
;
Homburg, Christian
;
Workman, John P.
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004817996
Saved in:
7
Marketing organization : a holistic framework of dimensions and determinants
Workman, John P.
;
Homburg, Christian
;
Gruner, Kjell E.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001439252
Saved in:
8
Marketing's influence within the firm
Homburg, Christian
;
Workman, John P.
;
Krohmer, Harley
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001439258
Saved in:
9
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen : theoretische Überlegungen und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
1
,
pp. 22-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Saved in:
10
Governance of international business relationships : a cross-cultural study on alternative governance modes
Homburg, Christian
;
Cannon, Joseph P.
;
Krohmer, Harley
; …
- In:
Journal of international marketing
17
(
2009
)
3
,
pp. 1-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003889839
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