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Undetermined
19
Free
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Article
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Book / Working Paper
21
Type of publication (narrower categories)
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Book section
19
Article in journal
15
Aufsatz in Zeitschrift
15
Aufsatzsammlung
6
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Hochschulschrift
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Lehrbuch
2
Textbook
2
Conference paper
1
Konferenzbeitrag
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Thesis
1
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Language
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German
29
English
25
Undetermined
1
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Freiling, Jörg
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Harima, Aki
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Zimmermann, Mareike
1
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Springer Fachmedien Wiesbaden
3
Universität Bremen
1
Walter de Gruyter GmbH & Co. KG
1
Published in...
All
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
10
Research
3
SpringerLink / Bücher
3
Entrepreneurial business and economics review : EBER
2
International journal of entrepreneurship and innovation management
2
De Gruyter Handbooks in Business, Economics and Finance
1
De Gruyter handbooks in business, economics and finance
1
Development, Growth and Finance of Organizations from an Eastern European Context : the 2015 Griffiths School of Management Annual Conference on Business, Entrepreneurship and Ethics (GSMAC)
1
Dienstleistungsmarketing : Impulse für Forschung und Management ; [Workshop Dienstleistungsmarketing im November 2003]
1
Diginomics Research Perspectives : The Role of Digitalization in Business and Society
1
Entrepreneurship : Theorie und Fallstudien zu Gründungs-, Wachstums- und KMU-Management
1
Entrepreneurship and regional development : an international journal
1
Entrepreneurship theory and practice : ET&P
1
European management journal
1
Handbook of research on entrepreneurship and conflict
1
International journal of entrepreneurship and small business
1
Jahrbuch Entrepreneurship : Gründungsforschung und Gründungsmanagement
1
Journal of entrepreneurship, management and innovation : JEMI
1
Journal of entrepreneurship, management and innovation : JEMI ; a quarterly journal of Nowy Sacz School of Business, National-Louis University
1
Journal of management studies : JMS
1
Journal of small business and entrepreneurship : JSBE
1
Lehrbuch
1
MOREMEDIA
1
Neue Ansätze der Mittelstandsforschung
1
Neue Herausforderungen an das Dienstleistungsmarketing
1
Springer eBook Collection
1
Springer eBooks / Business and Economics
1
Strategisches Kompetenz-Management in der Betriebswirtschaftslehre : eine Standortbestimmung ; [5. Symposium "Strategisches Kompetenz-Management]
1
Technologie, Strategie und Organisation
1
The IUP journal of brand management : IJBRM
1
The future of global organizing
1
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
1
Wirtschaftspolitische Blätter : österreichische Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
1
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1
Die theoretischen Grundlagen des Entrepreneurial Marketings
Freiling, Jörg
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 25-46)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003600364
Saved in:
2
Die ressourcenbasierte Sichtweise des Entrepreneurial Marketings
Freiling, Jörg
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 61-76)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003600374
Saved in:
3
Die Besonderheiten des Gründungsmarketings von Dienstleistungsunternehmen
Freiling, Jörg
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 201-217)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003600469
Saved in:
4
Unternehmerfunktionen und Gründungsmanagement
Freiling, Jörg
- In:
Entrepreneurship : Theorie und Fallstudien zu …
,
(pp. 37-51)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003711449
Saved in:
5
Die Besonderheiten des Gründungsmarketings von Dienstleistungsunternehmen
Freiling, Jörg
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 137-153)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531084
Saved in:
6
Die ressourcenbasierte Sichtweise des Entrepreneurial Marketing
Freiling, Jörg
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 67-83)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531091
Saved in:
7
Die theoretischen Grundlagen des Entrepreneurial Marketings
Freiling, Jörg
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 27-49)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531093
Saved in:
8
Integrating culturally distant immigrant entrepreneurs : dimensions of conflict
Freiling, Jörg
- In:
Handbook of research on entrepreneurship and conflict
,
(pp. 167-177)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015057102
Saved in:
9
Entrepreneurship : theoretische Grundlagen und unternehmerische Praxis
Freiling, Jörg
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004886079
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10
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
Freiling, Jörg
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2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004919259
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