Showing 1 - 10 of 1,914
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011460186
Zum Zusammenhang zwischen ethnischer Heterogenität, Sozialkapital (Vertrauen, freiwilliges Engagement, Mitgliedschaft in Organisationen und Vereinen etc.) und der Bereitstellungöffentlicher Güter lassen sich aus bislang vorliegenden Studien keine eindeutigen Befunde ableiten. Dies gilt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010308714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004958066
Zum Zusammenhang zwischen ethnischer Heterogenität, Sozialkapital (Vertrauen, freiwilliges Engagement, Mitgliedschaft in Organisationen und Vereinen etc.) und der Bereitstellungöffentlicher Güter lassen sich aus bislang vorliegenden Studien keine eindeutigen Befunde ableiten. Dies gilt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010981645
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009786245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011751139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011623815
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011381309
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014631665
The main objective of the study is to determine the level of dependence between relationship marketing and the level of customer loyalty to the brand. The study was conducted through a quantitative approach using the CAWI method. Relationships were determined by several factors. The loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012888387