Showing 1 - 10 of 17
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000976289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001199479
Seit 1989 ist es auf dem japanischen Fernsehmarkt im Zuge der Senkung der Markteintrittsbarrieren zum vermehrten Marteintritt von Kabel- und Satellitenfernsehanbietern gekommen. Gefördert durch die daraus resultierende Einführung eines Trennungsmodells der Fernsehanbieter, die Digitalisierung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010512355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001536282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001472564
In this paper, we analyze the equilibrium amount of entertainment in news coverage of newspapers and television … both media outlets to incorporate more entertaining elements in news coverage. The introduction of commercial television …, however, which leads to a unilateral fall in the distance costs to the television broadcast, yields different results. It …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003981036
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008860085
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009384507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001533166
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003568938