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Betriebswirtschaftliches Ziel
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19
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Type of publication
All
Article
94
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
Working Paper
117
Aufsatz in Zeitschrift
96
Graue Literatur
76
Non-commercial literature
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Arbeitspapier
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Aufsatz im Buch
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Book section
49
Hochschulschrift
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Lehrbuch
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Textbook
13
Bibliografie enthalten
11
Bibliography included
11
Festschrift
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Bibliografie
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Case study
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2
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Fallstudiensammlung
1
Glossar enthalten
1
Glossary included
1
Government document
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Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
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Language
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English
60
German
37
Author
All
Wagner, Udo
63
Fritz, Wolfgang
33
Garaus, Marion
12
Pauser, Sandra
6
Raffée, Hans
6
Ebster, Claus
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Grohs, Reinhard
5
Natter, Martin
4
Taudes, Alfred
4
Wolfsteiner, Elisabeth
4
Hoppe, Daniel
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Sohn, Stefanie
3
Diamantopoulos, Adamantios
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Effenberger, Jens
2
Enke, Margit
2
Haubrich, Hans-Jürgen
2
Hildebrandt, Lutz
2
Jamsawang, Jutatip
2
Kieser, Alfred
2
Lorenz, Bettina
2
Mild, Andreas
2
Nicolai, Alexander
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Seegebarth, Barbara
2
Sepúlveda Simon, Fernanda Rayen
2
Steiner, Elisabeth
2
Weitzl, Wolfgang
2
Akbari, Karl
1
Akturan, Ulun
1
Alisara Rungnontarat Charinsarn
1
Avsec, Franci
1
Bagiev, G. L.
1
Baldauf, Artur
1
Bauer, Hans H.
1
Berger, Sebastian
1
Blisse, Holger
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Braun, Katharina
1
Brazda, Johann
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Bumberger, Cora
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Bäck, Anna-Maria
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Choi, Yung Kyun
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Institution
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German-French-Austrian Conference on Quantitative Marketing <4, 2010, Wien>
1
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
15
Journal of business research : JBR
10
Psychology & marketing
8
Die Betriebswirtschaft : DBW
7
Journal of business economics : JBE
5
Energiewirtschaftliche Tagesfragen : et ; Zeitschrift für Energiewirtschaft, Recht, Technik und Umwelt
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Journal of retailing and consumer services
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Marketing : journal of research and management
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Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
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2
Schmalenbach business review : sbr
2
Wirtschaft und Wettbewerb
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
European journal of marketing : EJM
1
European journal of operational research : EJOR
1
European retail research
1
International journal of advertising : the review of marketing communications
1
International journal of consumer studies
1
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Journal of world business : JWB
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
1
Operations research proceedings
1
Schmalenbach journal of business research : SBUR
1
Technological forecasting & social change : an international journal
1
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
1
The journal of product & brand management
1
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für das gesamte Genossenschaftswesen : ZfgG
1
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1
Editorial to the special section: the fourth German-French-Austrian conference on quantitative marketing
Wagner, Udo
- In:
Journal of business research : JBR
67
(
2014
)
5
,
pp. 961-963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010364070
Saved in:
2
Die Untersuchung unternehmerischer Zielsysteme mit Verfahren der Faktoren- und Kausalanalyse
Fritz, Wolfgang
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001308340
Saved in:
3
Ansätze der Wettbewerbstheorie aus der Sicht der Marketingwissenschaft
Fritz, Wolfgang
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
50
(
1990
)
4
,
pp. 491-512
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001089514
Saved in:
4
Der kartellrechtliche Kooperationsspielraum mittelständischer Unternehmen
Fritz, Wolfgang
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
17
(
1988
)
2
,
pp. 58-64
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001042246
Saved in:
5
Determinanten der Produktinnovation : e. empir. Untersuchung von Einflussgrössen industrieller Produktinnovationsstrategien
Fritz, Wolfgang
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
40
(
1986
)
2
,
pp. 134-147
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001009375
Saved in:
6
Umweltschutz und Unternehmenserfolg : eine empirische Analyse
Fritz, Wolfgang
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
55
(
1995
)
3
,
pp. 347-357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001183265
Saved in:
7
[Rezension von: Pagé, Peter; Ehring, Thomas, Electronic business und new economy, den Wandel zu vernetzten Geschäftsprozessen meistern]
Fritz, Wolfgang
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
56
(
2004
)
2
,
pp. 196-199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001957771
Saved in:
8
Luxury marketing
Fritz, Wolfgang
(
contributor
)
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009750443
Saved in:
9
Die Erfolgsfaktorenforschung - ein Misserfolg? : Kritische Anmerkungen zum Beitrag von Alexander Nicolai und Alfred Kieser "Trotz eklatanter Erfolglosigkeit: die Erfolgsfaktorenfor...
Fritz, Wolfgang
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
64
(
2004
)
5
,
pp. 623-625
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003070446
Saved in:
10
Modellgestützte Marketing-Mix-Planung unter Berücksichtigung von Konkurrenzeffekten
Decker, Reinhold
- In:
Journal of business economics : JBE
67
(
1997
)
11
,
pp. 1167-1187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001228359
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