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791
Kundenzufriedenheit
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267
Theory
267
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266
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Job satisfaction
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Online availability
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Undetermined
269
Free
13
Type of publication
All
Article
1,626
Book / Working Paper
79
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Bibliografie enthalten
Article in journal
15,249
Aufsatz in Zeitschrift
15,249
Graue Literatur
1,787
Non-commercial literature
1,787
Book section
1,626
Working Paper
1,607
Arbeitspapier
1,452
Hochschulschrift
804
Thesis
609
Collection of articles of several authors
357
Sammelwerk
357
Aufsatzsammlung
252
Case study
220
Fallstudie
220
Article
195
Conference paper
184
Konferenzbeitrag
184
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
169
Konferenzschrift
138
Bibliography included
79
Conference proceedings
65
Collection of articles written by one author
51
Sammlung
51
Amtsdruckschrift
49
Government document
49
Lehrbuch
36
Ratgeber
33
Textbook
33
Guidebook
29
Congress Report
27
Handbook
21
Handbuch
21
Conference Paper
18
Systematic review
16
Übersichtsarbeit
16
Reprint
15
Forschungsbericht
14
Bibliografie
12
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Language
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English
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German
511
French
10
Author
All
Homburg, Christian
13
Töpfer, Armin
10
Bruhn, Manfred
7
Giaoutzi, Maria
7
Matzler, Kurt
7
Pepels, Werner
7
Stauss, Bernd
7
Klarmann, Martin
6
Nijkamp, Peter
6
Gouthier, Matthias H. J.
5
Goyal, Sanjeev
5
Meyer, Anton
5
Stock-Homburg, Ruth
5
Coenen, Christian
4
Gallouj, Fai͏̈z
4
Herrmann, Andreas
4
Huber, Frank
4
Keast, Robyn
4
Kenett, Ron
4
Krafft, Manfred
4
Kühlborn, Sven
4
Luu, Duc Thi
4
Lux, Thomas
4
Lüers, Thomas
4
Mandell, Myrna P.
4
Pyka, Andreas
4
Reggiani, Aura
4
Salini, Silvia
4
Spiller, Achim
4
Wünschmann, Stefan
4
Bartsch, Silke
3
Bauer, Hans H.
3
Cowan, Robin A.
3
Djellal, Faridah
3
Frey, Regina Viola
3
Fürst, Andreas
3
Geenhuizen, Marina S. van
3
Grigoroudis, Evangelos
3
Götz, Oliver
3
Günter, Bernd
3
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Institution
All
AMACOM
1
Forschungsgemeinschaft Qualitätssicherung
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
Technische Universität Dresden / Lehrstuhl für Landesplanung und Siedlungswesen
1
Technische Universität Dresden / Lehrstuhl für Raumordnung
1
Westfälische Wilhelms-Universität Münster / Institut für Politikwissenschaft
1
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Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
50
Modern analysis of customer surveys : with applications using R
19
Network strategies in Europe : developing the future for transport and ICT
17
Public-private innovation networks in services
15
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
14
Materializing Europe : transnational infrastructures and the project of Europe
13
Networks, governance and economic development : bridging disciplinary frontiers
13
The economics of regional clusters : networks, technology and policy
13
From customer retention to a holistic stakeholder management system : living a vision
11
The Oxford handbook of the economics of networks
11
Transnational networks in regional integration : governing Europe 1945-83
11
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
9
Network science : complexity in nature and technology
9
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
8
Kundenorientierung und Kundenservice in der Touristik : Reisende an allen Touchpoints begeistern und Urlaub zum ganzheitlichen Erlebnis machen
8
Kundenzufriedenheit im IT-Outsourcing : das Optimum realisieren
8
Cultural policy, innovation and the creative economy : creative collaborations in arts and humanities research
7
Emering issues in competition, collusion, and regulation of network industries
7
The network challenge : strategy, profit, and risk in an interlinked world
7
Dispersed manufacturing networks : challenges for research and practice
6
Internationales Risikomanagement : Auslandserfolg durch grenzüberschreitende Netzwerke
6
Neoliberal hegemony : a global critique
6
Network strategies for regional growth
6
Service Design : innovative Services und exzellente Kundenerlebnisse gestalten
6
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
6
Handbook of partial least squares : concepts, methods and applications
5
Methods and tools for effective knowledge life-cycle-management
5
Patterns of a network economy : 44 tables
5
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung
5
Advances in distribution logistics
4
Complexity and geographical economics : topics and tools
4
Contemporary perspectives on organizational social networks
4
Distribution und Handel in Theorie und Praxis : Festschrift für Prof. Dr. Dieter Ahlert
4
Empirical applications of network and random matrix theories to economic and financial complex systems
4
Gabler Edition Wissenschaft
4
Grundlagen des After Sales Marketing
4
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
4
Handbook of research on retailer-consumer relationship development
4
Kooperation konkret! : 14. Fachtagung der Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie 01.-02. Februar 2008
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LISS 2012 ; Vol. 1
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Creative collaborations : the role of networks, power and policy
Comunian, Roberta
- In:
Cultural policy, innovation and the creative economy : …
,
(pp. 231-244)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011590418
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2
Bayesian networks applied to customer surveys
Kenett, Ron
;
Perruca, Giovanni
;
Salini, Silvia
- In:
Modern analysis of customer surveys : with applications …
,
(pp. 193-215)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009502533
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3
Quantifying aesthetic preferences in cruise ship exterior design
Jo, Jung-Hwa
;
Jonas, Wolfgang
- In:
Cruise business development : safety, product design …
,
(pp. 127-138)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011474260
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4
What matters most : performance attribute selection in the design project delivery process
Lubis, Amy Marisa
;
Nor'Aini Yusof
- In:
Managerial strategies and practice in the Asian …
,
(pp. 220-237)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011475690
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5
Entwicklungssystematik in der Gesamtfahrzeugkonstruktion
Frick, A.
- In:
Nationale und internationale Trends in der Mobilität : …
,
(pp. 231-242)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011551475
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6
Cabin densification : SpaceFlex2 and beyond
Savian, Scott
- In:
Supply chain integration challenges in commercial …
,
(pp. 31-42)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011591084
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7
Interview mit Murat Günak : Automobildesigner und Geschäftsführer Mia Electric GmbH
Hanisch, Johannes
;
Günak, Murat
- In:
Strategie und Technik des Automobilmarketing
,
(pp. 125-127)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010426302
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8
Automobile durch Automobildesign markenspezifisch gestalten
Esch, Franz-Rudolf
;
Hanisch, Johannes
- In:
Strategie und Technik des Automobilmarketing
,
(pp. 97-124)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010426303
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9
Physarum solver : a bio-inspired method for sustainable supply chain
network
design problem
Zhang, Xiaoge
;
Adamatzky, Andrew
;
Chan, Felix Tung Sun
; …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011711797
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10
Kann die Kybernetik zum Entwurf von Designtheorien beitragen? : ein Versuch im Kontext der Information Science
Rehm, Sven-Volker
- In:
Kybernetik und Wissensgemeinschaft : vernetztes Denken, …
,
(pp. 259-271)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010336402
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