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Theory
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108
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38
World
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28
Betriebliche Wertschöpfung
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27
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27
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27
Productivity
26
Produktivität
26
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EU-Staaten
23
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23
Dienstleistungsqualität
22
Service quality
22
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21
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
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Aufsatz in Zeitschrift
2,627
Graue Literatur
1,034
Non-commercial literature
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Book section
787
Working Paper
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Hochschulschrift
566
Arbeitspapier
557
Thesis
425
Collection of articles of several authors
339
Sammelwerk
339
Amtsdruckschrift
208
Government document
208
Konferenzschrift
191
Aufsatzsammlung
186
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
170
Bibliografie enthalten
111
Bibliography included
111
Case study
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Fallstudie
96
Conference proceedings
95
Lehrbuch
91
Statistik
87
Textbook
66
Statistics
51
Article
48
Forschungsbericht
42
Conference paper
39
Konferenzbeitrag
39
Advisory report
31
Gutachten
31
No longer published / No longer aquired
31
Handbook
30
Handbuch
30
Ratgeber
28
Guidebook
25
Congress Report
20
Adressbuch
18
Festschrift
17
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Language
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English
394
German
348
French
41
Italian
2
Bulgarian
1
Dutch
1
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All
Merz, Joachim
15
Corsten, Hans
6
Edvardsson, Bo
6
Kaiser, Stephan
6
Miles, Ian D.
6
Bouwman, Harry
5
Bruhn, Manfred
5
Meyer, Anton
5
Reichwald, Ralf
5
Süß, Stefan
5
Barcet, André
4
Bienzeisler, Bernd
4
Böttcher, Martin
4
Gallouj, Fai͏̈z
4
Ganz, Walter
4
Haaker, Timber
4
Herrmann, Thomas
4
Hipp, Christiane
4
Kirn, Stefan
4
Leimeister, Jan Marco
4
Reuver, Mark de
4
Schmitz, Gertrud
4
Spath, Dieter
4
Witell, Lars
4
Blümelhuber, Christian
3
Bouncken, Ricarda B.
3
Böhmann, Tilo
3
Cardoso, Jorge
3
Dunkel, Wolfgang
3
Fielt, Erwin
3
Fähnrich, Klaus-Peter
3
Gustafsson, Anders
3
Görg, Holger
3
Horbel, Chris
3
Josephs, Ingrid E.
3
Krcmar, Helmut
3
Kremar, Helmut
3
Kunz, Werner H.
3
Liljander, Veronica
3
Meiren, Thomas
3
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The science of service systems
17
Handbook of service science ; [Vol. 1]
15
The handbook of innovation and services : a multi-disciplinary perspective
15
Prospects for the professions in China
13
Freelancer als Forschungsgegenstand und Praxisphänomen : betriebswirtschaftliche und psychologische Perspektiven
11
Freie Berufe - Einkommen und Steuern (FB€St) : Beiträge aus Wissenschaft, Praxis und Politik
11
Service science, management and engineering : education for the 21st Century
11
Mit Dienstleistungen die Zukunft gestalten : [Impulse aus Forschung und Praxis] ; Beiträge der 8. Dienstleistungstagung des BMBF
10
Ecosystem services and global trade of natural resources : ecology, economics and policies
9
Managing the service economy : prospects and problems; essays commisssioned for the inaugural conference of the Fishman-Davidson Center for the Study of the Service Sector, WhartonSchool, Univ. of Pennsylvania
9
Am Puls wirtschaftlicher Entwicklung : Dienstleistungstrends
8
Management, Prozessgestaltung, Kundenperspektive
8
Mobile service innovation and business models
8
Services science : fundamentals, challenges and future developments
8
The Oxford handbook of professional service firms
8
Professional services firms
7
Freie Berufe - Einkommen, Zeit und darüber hinaus : Forschungsergebnisse für Wissenschaft, Praxis und Politik
6
International trade in professional services : assessing barriers and encouraging reform ; [the OECD organised a second Workshop on Professional Services in Paris on 16 and 17 October 1995]
6
Konzepte für das Service Engineering : Modularisierung, Prozessgestaltung und Produktivitätsmanagement ; mit 10 Tabellen
6
Les services dans les sociétés industrielles
6
Proceedings / First International Symposium on Services Science (ISSS'09) : March 23 - 25, 2009, Leipzig, Germany ; [part of the multiconference SABRE]
6
Comptabilité nationale : développements récents ; [programme du Sixième Colloque de Comptabilité Nationale de l'Association de Comptabilité Nationale, 24-25-26 Janvier 1996, Paris]
5
E-Services : opportunities and threats
5
Innovationsentwicklung, Internationalität, Mitarbeiterperspektive
5
Moderne Dienstleistungen : Impulse für Innovation, Wachstum und Beschäftigung ; Beiträge der 6. Dienstleistungstagung des BMBF
5
Aktuelle Beiträge zur Dienstleistungsforschung : [im März 2012 fand an der Technischen Universität Kaiserslautern der 16. Workshop Dienstleistungsmarketing statt, der vom Lehrstuhl für Marketing ausgerichtet wurde]
4
Economies et sociétés ; 36,7
4
Export und Internationalisierung wissensintensiver Dienstleistungen
4
Global mobile commerce : strategies, implementation, and case studies
4
Impulse für das Management
4
Integrated marketing communication : creating spaces for engagement
4
Managing consumer services : factory or theater?
4
Marktplätze im Umbruch : digitale Strategien für Services im Mobilen Internet
4
Service Management : research on operations management and marketing : Post-Proceedings zur Frühjahrstagung 2013 der Erich-Gutenberg-Arbeitsgemeinschaft Köln e.V.
4
Service systems science
4
Technologiegestützte Dienstleistungsinnovation in der Gesundheitswirtschaft
4
The Oxford handbook of offshoring and global employment
4
The handbook of service industries
4
Wertschöpfungsprozesse bei Dienstleistungen : Forum Dienstleistungsmanagement
4
A Research Agenda for Service Marketing
3
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1
Gestaltung und Regulierung von freiberuflichen Dienstleistungen : ein allgemeiner Handlungsfaden
Arruñada, Benito
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Staatlich gebundene Freiberufe im Wandel : rechtliche …
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10001323429
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Services
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The Oxford handbook of professional service firms
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3
Service Innovation in Professional Service Firms: A Review and Future Research Directions
Barratt, Michael
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Hinings, Bob
- In:
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10013476382
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4
Roles and implications of marketing communications in retail settings : a systematic review
Girotto, Michele
;
Solé Moro, Mª Luisa
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Argila …
- In:
Advances in National Brand and Private Label Marketing …
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2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013281299
Saved in:
5
Engaged communicative consumption : how
IMC
campaigns generate a space for civic conversation
McDowell Marinchak, Christina L.
;
Burk, Jill K.
- In:
Integrated marketing communication : creating spaces …
,
(pp. 7-21)
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2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558285
Saved in:
6
Integrated marketing communication and customer engagement : "it's beautiful"
Assmus, Daniel U.
- In:
Integrated marketing communication : creating spaces …
,
(pp. 23-35)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558286
Saved in:
7
Integrated marketing communication and goods as toys : marketing childhood to adults
Lucas, Paul A.
- In:
Integrated marketing communication : creating spaces …
,
(pp. 53-70)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558304
Saved in:
8
Integrated marketing communication and crisis communication : the American Red Cross
McKendree, Amanda
- In:
Integrated marketing communication : creating spaces …
,
(pp. 129-142)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558313
Saved in:
9
Leveraging digital marketing and integrated marketing communications for brand building in emerging markets
Chakraborty, Amrita
;
Jain, Varsha
- In:
Marketing Communications and Brand Development in …
,
(pp. 281-305)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013274643
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10
The distributed creative brand image : integrating digital influencer collaboration into omnichannel marketing communication
Kallevig, Annette
- In:
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : …
,
(pp. 249-270)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014529112
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