Showing 1 - 10 of 69
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003898662
Conceived as the meanings that individuals attach to their selves, a substantial stockpile of identities-related theorizing, accumulated across the arts, social sciences and humanities over many decades, continues to nourish contemporary research on self-identities in organizations. This...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012669725
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010427925
Kunst und Wirtschaft sind scheinbar gegensätzliche Welten. Dennoch oder gerade deshalb versuchen immer mehr Unternehmen, betrieblichen und marktlichen Herausforderungen mit Hilfe von Kunst zu begegnen. Dieses Handbuch zeigt, wie Künstler_innen Marken, Produkte und unternehmerische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432833
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001639664
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003328020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314639
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003868833
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480596