Showing 1 - 10 of 347
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000670294
: Erfolgsfaktoren im Dienstleistungsbereich -- Manfred Bruhn und Karsten Hadwich: Customer Relationship Management als Grundkonzept des … -- Sabine Fließ und Stefan Dyck: Kundenintegration - Das Management von Kundenintegrationsprozessen -- Rolf Weiber …: Anbieterintegration - Das Management der Wertkette des Konsumenten -- Werner Reinartz und Manuel Berkmann: Customer Engagement -- D …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011836969
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011443736
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001732151
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001671910
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003774892
Michael Nagel, Professor an der Dualen Hochschule Baden-Württemberg, und Christian Mieke, Professor an der Fachhochschule Brandenburg, legen ein Nachschlagewerk zu gängigen betriebswirtschaftlichen Werkzeugen, Methoden und Problemlösungsansätzen vor. Das Autorenduo gliedert die vorgestellten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010367548
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003688717
This title comprises 25 chapters contributed by leading scholars in the field who summarize the state of the art in managerial economics and point the way toward future areas of study for students, researchers, and practitioners in all business-related disciplines.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012669694