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Dienstleistungsmarketing : ein...
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Österreich
9
Theorie
8
Theory
8
Austria
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Germany
3
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3
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3
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3
Unternehmenskooperation
3
Beschwerdemanagement
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Beziehungsmarketing
2
Complaint management
2
Consumers
2
Customer service
2
Dienstleistung
2
Dienstleistungsmarketing
2
International business cooperation
2
Internationale Unternehmenskooperation
2
KMU
2
Kundenservice
2
Marketing
2
Measurement
2
Messung
2
Multinationales Unternehmen
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Services marketing
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Australia
1
Australien
1
Befragung
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Brand management
1
Cost accounting
1
Customer satisfaction
1
Decision
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Denmark
1
Dienstleistungssektor
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Online availability
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Undetermined
3
Type of publication
All
Article
19
Book / Working Paper
9
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
6
Book section
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
4
Hochschulschrift
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
3
Thesis
3
Konferenzschrift
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Arbeitspapier
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Case study
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Fallstudie
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
1
Working Paper
1
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Language
All
German
16
English
8
Undetermined
5
Author
All
Thelen, Eva M.
18
Botschen, Günther
7
Thelen, Eva
7
Mühlbacher, Hans
6
Koll, Oliver
5
Beckmann, Suzanne C.
3
Kilbourne, William E.
3
Pieters, Rik
3
Combe, Ian
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Mairamhof, Gaby B.
2
Woodside, Arch G.
2
Antretter, Christoph
1
Botschen, Martina
1
Bottschen, Günther
1
Carlsen, Jack
1
Esch, Franz-Rudolf
1
Gröppel-Klein, Andrea
1
Mairamhof, Gaby
1
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less ...
Institution
All
Workshop für Dienstleistungsmarketing <2, 1993, Innsbruck>
1
Published in...
All
Europäische Hochschulschriften / 5
4
Handelsforschung
3
European retail research
2
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
2
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Advances in services marketing
1
CEC working paper / Copenhagen Business School
1
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
European journal of marketing : EJM
1
Fokus Dienstleistungsmarketing
1
Gabler Edition Wissenschaft : Focus Dienstleistungsmarketing
1
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
1
Journal of Business Research
1
Journal of business research : JBR
1
Marketing and research today : the journal of the European Society for Opinion and Marketing Research
1
Neue Aspekte des Dienstleistungsmarketing : Konzepte für Forschung und Praxis ; [aus den Beiträgen zum 7. Workshop Dienstleistungsmarketing in Bayreuth ... 1999]
1
New developments and approaches in consumer behavior research
1
Psychology & marketing
1
Working paper
1
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Source
All
ECONIS (ZBW)
20
OLC EcoSci
5
USB Cologne (EcoSocSci)
2
RePEc
1
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1
Dienstleistungsmarketing : eine Bestandsaufnahme ; Tagungsband zum 2. Workshop für Dienstleistungsmarketing, Innsbruck, Februar 1993
Thelen, Eva M.
(
contributor
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004164249
Saved in:
2
Handling customer disconfirmations : a model of the service provider's response process
Mairamhof, Gaby B.
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000936214
Saved in:
3
Ein Modell des Reaktionsprozesses von Dienstleistern auf Diskonfirmationen des Kunden
Mairamhof, Gaby B.
(
contributor
)
- In:
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 237-259)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001471984
Saved in:
4
Die zwischenbetriebliche Kooperation : ein Weg zur Internationalisierung von Klein- und Mittelbetrieben?
Thelen, Eva M.
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000871417
Saved in:
5
Die zwischenbetriebliche Kooperation : ein Weg zur Internationalisierung von Klein- und Mittelbetrieben?
Thelen, Eva M.
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012699488
Saved in:
6
Socio-economic dimensions of the DSP : a multi-national comparison of their role in environmental concern
Beckmann, Suzanne C.
;
Kilbourne, William E.
;
Thelen, Eva M.
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000988464
Saved in:
7
Using means-end structures for benefit segmentation in a service industry
Botschen, Günther
- In:
Advances in services marketing
,
(pp. 155-180)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297065
Saved in:
8
Hard versus soft laddering : implications for appropriate use
Botschen, Günther
- In:
New developments and approaches in consumer behavior …
,
(pp. 321-339)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299786
Saved in:
9
Ein konzeptionelles Modell zum Suchverhalten von Kunden in Einzelhandelsunternehmen
Esch, Franz-Rudolf
- In:
Handelsforschung
12
(
1997
),
pp. 297-314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001229926
Saved in:
10
Der Einfluß von Einkaufsmotiven auf die Einkaufsstättenbeurteilung : eine empirische Untersuchung am Beispiel des Möbeleinzelhandels
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Handelsforschung
13
(
1998
),
pp. 77-99
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001249984
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