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Interview
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Non-commercial literature
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Book section
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Hochschulschrift
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Sammelwerk
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Case study
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Fallstudie
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
3
case-report
3
Forschungsbericht
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Lehrbuch
2
Textbook
2
conceptual-paper
2
research-article
2
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Festschrift
1
Quelle
1
Reprint
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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German
173
English
143
Undetermined
54
Finnish
7
Spanish
1
Author
All
Möller, Klaus
210
Möller, Kristian
72
Möller, K. E. Kristian
61
Laaksonen, Martti
29
Rajala, Arto
17
Svahn, Senja
13
Halinen, Aino
9
Horváth, Péter
9
Isbruch, Felix
9
Rajala, Risto
9
Westerlund, Mika
9
Wirnsperger, Franz
9
Baumöl, Ulrike
8
Hoffjan, Andreas
8
Müller-Stewens, Benedikt
8
Pedell, Burkhard
8
Anttila, Mai
7
Partanen, Jukka
7
Tuominen, Matti
7
Gamerschlag, Ramin
6
Helander, Anton
6
Janssen, Sebastian
6
Reichmann, Thomas
6
Huuhka, Ari
5
Kubach, Michael
5
Laaksonen, Pirjo
5
Luomala, Harri T.
5
Rajaniemi, Pirjo
5
Schultze, Wolfgang
5
Fritze, Ann-Kathrin
4
Gleich, Ronald
4
Järvensivu, Timo
4
Parvinen, Petri
4
Pels, Jaqueline
4
Piwinger, Manfred
4
Saren, Michael
4
Schnegg, Maël
4
Steinmann, Jan-Christoph
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Treyer, Oscar A. G.
4
Windolph, Melanie
4
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Institution
All
Eurohandelsinstitut
2
Verlag Franz Vahlen
2
Deutscher Sparkassen- und Giroverband
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
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Josef Eul Verlag GmbH
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Ostdeutscher Sparkassen- und Giroverband
1
Verlag C.H. Beck
1
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Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
106
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
37
Working papers / W / Helsinki School of Economics and Business Administration
15
Journal of business research : JBR
8
Vaasan Korkeakoulun julkaisuja / Tutkimuksia / Liiketaloustiede
8
The journal of business & industrial marketing
7
Working paper / European Institute for Advanced Studies in Management
7
Controlling & management review : Zeitschrift für Controlling & Management
6
Journal of management control : Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
6
Liiketaloudellinen aikakauskirja
6
Vaasan Korkeakoulun julkaisuja / Tutkimuksia
6
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
5
European journal of marketing : EJM
4
Helsingin Kauppakorkeakoulun julkaisuja / B
4
Helsingin Kauppakorkeakoulun julkaisuja / D
4
CFO aktuell : Zeitschrift für Finance & Controlling
3
Controlling & Management Review : Zeitschrift für Controlling & Management
3
European Journal of Marketing
3
Helsingin Kauppakorkeakoulun Julkaisuja
3
Immaterielle Vermögenswerte : Bewertung, Berichterstattung und Kommunikation
3
Journal of Business & Industrial Marketing
3
Research paper / Georg-August-Universität Göttingen, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Schwerpunkt Unternehmensführung
3
Zeitschrift für Management : ZfM
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Acta Wasaensia
2
Acta Wasaensia / Business administration
2
California management review
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Controlling
2
European retail research
2
Journal of Economic Psychology
2
Journal of management control
2
Journal of marketing management : MM
2
Psychology & marketing
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Vaasan Korkeakoulun julkaisuja
2
Vaasan Korkeakoulun julkaisuja : Tutkimuksia / Tutkimuksia. Liiketaloustiede
2
Vaasan yliopiston julkaisuja
2
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung
2
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
2
A focused issue on the marketing process in organizational competence
1
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
1
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OLC EcoSci
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1
Situational dimensions and decision criteria in industrial buying : theoretical and empirical analysis
Möller, K. E. Kristian
;
Laaksonen, Martti
-
1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002504852
Saved in:
2
Interorganizational marketing exchange : metatheoretical analysis of dominant research approaches
Möller, K. E. Kristian
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000834348
Saved in:
3
Interorganizational marketing exchange : metatheoretical analysis of current research approaches
Möller, K. E. Kristian
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000865051
Saved in:
4
Research strategies in analyzing the organizational buying process
Möller, K. E. Kristian
- In:
Journal of business research : JBR
13
(
1985
)
1
,
pp. 3-17
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001021755
Saved in:
5
Special section on organizational buying behavior : an introduction
Möller, K. E. Kristian
- In:
Journal of business research : JBR
13
(
1985
)
1
,
pp. 1-2
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001021756
Saved in:
6
Business marketing as "politics" : identifying and managing political buying situations
Möller, K. E. Kristian
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001364593
Saved in:
7
Buying behavior of industrial components : inductive approach for descriptive model building
Möller, K. E. Kristian
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002504903
Saved in:
8
Research traditions in marketing : theoretical notes
Möller, K. E. Kristian
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000849435
Saved in:
9
Managerial application potential of multiattribute choice models
Möller, K. E. Kristian
-
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002505103
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10
Relationships and networks
Möller, K. E. Kristian
- In:
Marketing theory : a student text
,
(pp. 304-329)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003950912
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