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Theory
17
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Electronic Commerce
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Leistungsbündel
5
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Online availability
All
Free
29
Undetermined
23
Type of publication
All
Article
95
Book / Working Paper
53
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
46
Aufsatz in Zeitschrift
46
Aufsatz im Buch
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Book section
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Arbeitspapier
11
Working Paper
11
Graue Literatur
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Hochschulschrift
8
Non-commercial literature
8
Thesis
7
Aufsatzsammlung
3
Collection of articles of several authors
2
Festschrift
2
Sammelwerk
2
research-article
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Case study
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Fallstudie
1
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Language
All
English
88
German
41
Undetermined
19
Author
All
Wangenheim, Florian von
78
Bayón, Tomás
50
Wangenheim, Florian v.
35
Schumann, Jan Hendrik
21
Wünderlich, Nancy V.
13
Evanschitzky, Heiner
12
Wangenheim, Florian V.
11
Holzmüller, Hartmut H.
7
Scherer, Anne
6
Zimmer, Marcus
6
Bauer, Hans H.
5
Schumann, Jan H.
5
Weber, Lars
5
Wübben, Markus
5
Anderl, Eva
4
Eisend, Martin
4
Herrmann, Andreas
4
Heumann, Christian
4
Wunderlich, Maren
4
Ackermann, Sebastian
3
Baumeister, Christoph
3
Becker, Jochen
3
Gutsche, Jens
3
Hammes, Daniel
3
Holtbrügge, Dirk
3
Klapdor, Sebastian
3
Ralston, David A.
3
Steinbach, Andreas
3
Woisetschläger, David
3
Ahlbach, Horst
2
Bauer, Hans
2
Bayon, Tomás
2
Becker, Ingo Frank
2
Betzler, Dennis
2
Bitner, Mary Jo
2
Blut, Markus
2
Brock, Jürgen Kai-Uwe
2
Casado, Tania
2
Cénophat, Sadrac
2
Egri, Carolyn P.
2
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Institution
All
Technische Universität <München> / Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing
8
TU <München> / Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing
1
Technische Universität München / Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing
1
Technische Universität <München> / Fakultät für Wirtschaftswissenschaften / Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing
1
Technische Universität <München> / Lehrstufl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing
1
Published in...
All
Working paper / International University in Germany, School of Business Administration
19
Journal of service research : JSR
9
Journal of marketing
5
Journal of business research : JBR
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
TU München - Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing: Publikationen
4
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
3
MSI reports : working paper series
3
TU München - Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing - Publikationen
3
Working Paper Series
3
Journal of business economics : JBE
2
Journal of retailing
2
Journal of retailing and consumer services
2
Journal of service research
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Management internationaler Dienstleistungen mit 3K : Konfiguration - Koordination - Kundenintegration
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Proceedings / First International Symposium on Services Science (ISSS'09) : March 23 - 25, 2009, Leipzig, Germany ; [part of the multiconference SABRE]
2
Remote Services : neue Formen der Internationalisierung von Dienstleistungen
2
Arbeitsbericht
1
Arbeitsbericht ; No 16
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Asia Pacific journal of management
1
Aspekte erfolgreicher Unternehmensgründungen : Hinweise, Vorgehen, Empfehlungen
1
Ausländische Direktinvestitionen : neuere Entwicklungen, Entscheidungsinstrumente und führungsrelevante Folgen
1
California management review
1
Contributions to Management Science
1
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Dienstleistungsmarketing : Impulse für Forschung und Management ; [Workshop Dienstleistungsmarketing im November 2003]
1
E-Finance : Technologien, Strategien und Geschäftsmodelle ; mit Praxisbeispielen
1
EXFED Working Paper Series
1
Enhancing knowledge development in marketing ; Vol. 21
1
European Journal of Marketing
1
European Management Journal
1
European journal of marketing : EJM
1
Export und Internationalisierung wissensintensiver Dienstleistungen
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Marken- und Produktmanagement
1
Gabler Research / Applied marketing science / Angewandte Marketingforschung
1
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16
USB Cologne (business full texts)
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11
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1
Der Einfluss von persönlicher Kommunikation auf Kundenzufriedenheit, Kundenbindung und Weiterempfehlungsverhalten : Design und Ergebnisse einer empirischen Studie im deutschen Strommarkt
Wangenheim, Florian von
;
Bayón, Tomás
;
Weber, Lars
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
24
(
2002
)
3
,
pp. 181-194
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696517
Saved in:
2
Direct and moderated effects of customer satisfaction on two dimensions of loyalty in a business-to-business context
Wangenheim, Florian von
(
contributor
); …
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709424
Saved in:
3
Der Einfluß von persönlicher Kommunikation auf Kundenzufriedenheit, -bindung und Involvement : Design und Ergebnisse einer empirischen Studie im privaten Strommarkt
Wangenheim, Florian von
(
contributor
); …
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709489
Saved in:
4
A panel-analytic view on core service buying in customer relationships : an example from the Airline industry
Bayón, Tomás
(
contributor
); …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001974562
Saved in:
5
Ein zweidimensionales Kundenbindungsmodell mit direkten und moderierenden Einflussvariablen : das Beispiel des Firmenkundengeschäfts von Stromversorgern
Bayón, Tomás
;
Wangenheim, Florian von
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
27
(
2005
)
3
,
pp. 169-183
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003036512
Saved in:
6
Verhaltenseffekte bei Überbuchung von Servicekapazitäten
Wangenheim, Florian von
;
Bayón, Tomás
- In:
Revenue Management aus der Kundenperspektive : …
,
(pp. 105-128)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256807
Saved in:
7
Effects of capacity-driven service experiences on customer usage levels : why revenue management systems are due for change ; Report No. 06-103
Wangenheim, Florian von
;
Bayón, Tomás
- In:
MSI reports : working paper series
(
2006
)
1
,
pp. 69-87
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003340375
Saved in:
8
Der Einfluß von persönlicher Kommunikation auf Kundenzufriedenheit, Kundenbindung und Involvement : Design und Ergebnisse einer empirischen Studie im privaten Strommarkt
Wangenheim, Florian von
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013441013
Saved in:
9
Direct and moderated effects of customer satisfaction on two dimensions of loyalty in a business-to-business context
Wangenheim, Florian von
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013441018
Saved in:
10
Satisfaction, loyalty and word-of-mouth within a firm's customer base : differences between stayers, switchers and referral switchers
Wangenheim, Florian von
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013441020
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