Showing 1 - 10 of 254
Popular representations of development need to be taken seriously (though not uncritically) as sources of authoritative knowledge, not least because they are how most people in the global north (and elsewhere) encounter development issues. To this end, this paper presents three clusters of films...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011395774
Ein spannender Einblick in die Psyche des modernen Verbrauchers für Marketingexperten und Werbungtreibende. Die Autoren haben das Verhalten von Testpersonen auf Einkaufserlebnisse und TV-Werbespots erforscht und beschreiben, wie sich das Konsumverhalten verändert hat. Sie unterscheiden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001589886
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001243178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001519674
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001492992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001829917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002376874
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002376889
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003779250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003585432