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Language
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German
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English
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Undetermined
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Author
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Kaiser, Sebastian
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Dolnicar, Sara
4
Horch, Heinz-Dieter
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Keiner, Richard
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Beech, John
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Wolfram, Gernot
1
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All
Management im Sport : betriebswirtschaftliche Grundlagen und Anwendungen der modernen Sportökonomie
4
Journal of marketing education : JME
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Journal of travel research : a quarterly publication of the Travel and Tourism Research Association
2
Management und Marketing im Sport : betriebswirtschaftliche Grundlagen und Anwendungen der Sportökonomie
2
Qualitätsmanagement im Sport : Beiträge des 5. Deutschen Sportökonomie-Kongresses [16. - 18. November 2006]
2
A Chapman & Hall book
1
Chapman & Hall/CRC biostatistics series
1
European Sport management quarterly : ESMQ
1
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
1
Perspektiven des Sportmarketing : Besonderheiten, Herausforderungen, Tendenzen ; Beiträge des 4. Deutschen Sportökonomie-Kongresses
1
Sport, Medien und Kommunikation : Beiträge des 6. Deutschen Sportökonomie-Kongresses
1
The business of events management
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Kommunikationsmanagement im Sport
Kaiser, Sebastian
- In:
Management im Sport : betriebswirtschaftliche …
,
(pp. 437-461)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008662741
Saved in:
2
Kommunikationsmanagement im Sport
Kaiser, Sebastian
- In:
Management und Marketing im Sport : …
,
(pp. 467-484)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003752613
Saved in:
3
Besondere Herausforderungen an das Kommunikationsmanagement im professionellen Mannschaftssport
Kaiser, Sebastian
- In:
Sport, Medien und Kommunikation : Beiträge des 6. …
,
(pp. 93-106)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003878314
Saved in:
4
Kommunikationsmanagement im Sport
Kaiser, Sebastian
- In:
Management im Sport : betriebswirtschaftliche …
,
(pp. 497-520)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009627636
Saved in:
5
Guidelines for choosing between multi-item and single-item scales for construct measurement: a predictive validity perspective
Diamantopoulos, Adamantios
;
Sarstedt, Marko
;
Fuchs, …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
40
(
2012
)
3
,
pp. 434-450
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009845004
Saved in:
6
Can Australian Universities Take Measures to Increase the Lecture Attendance of Marketing Students?
Dolnicar, Sara
;
Kaiser, Sebastian
;
Matus, Katrina
; …
- In:
Journal of marketing education : JME
31
(
2009
)
3
,
pp. 203-211
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008325846
Saved in:
7
Biclustering: Overcoming Data Dimensionality Problems in Market Segmentation
Dolnicar, Sara
;
Kaiser, Sebastian
;
Lazarevski, Katie
; …
- In:
Journal of travel research : a quarterly publication of …
51
(
2012
)
1
,
pp. 41-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009818170
Saved in:
8
Organisation im Sport
Kaiser, Sebastian
;
Horch, Heinz-Dieter
- In:
Management im Sport : betriebswirtschaftliche …
,
(pp. 155-187)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008660496
Saved in:
9
Biclustering : overcoming data dimensionality problems in market segmentation
Dolnicar, Sara
;
Kaiser, Sebastian
;
Lazarevski, Katie
; …
- In:
Journal of travel research : a quarterly publication of …
51
(
2012
)
1
,
pp. 41-49
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009491843
Saved in:
10
The business of sports and cultural events
Wolfram, Gernot
;
Kaiser, Sebastian
- In:
The business of events management
,
(pp. 42-55)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010376026
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