Showing 1 - 10 of 103
Marketing and Marketing Management: A First Basic Understanding -- Step 1 - Market Analysis: Structuring and Evaluating the Market Information -- Step 2 - Strategic and Operative Marketing Planning: Segmenting, Targeting, Positioning -- Step 3 - Marketing Implementation: Executing the Marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014009182
Das Buch behandelt eines der wichtigsten und aktuellsten Themenfelder des modernen Marketing-Managements. Der Ansatz verbindet dabei den "neuen" Ansatz des "Relationship Marketing" mit dem klassischen Ansatz der strategischen Marketingplanung. Die Struktur des Buches orientiert sich an den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008653477
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014253324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011447458
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427325
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014009456
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009314440
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010463401