Showing 1 - 6 of 6
Das Internet war über das letzte Jahrzehnt von einer ausgesprochenen US-Führerschaft geprägt. Als Folge ist der Umgang mit dem Internet in vielen Teilen der Welt PC-zentriert. Dies ist in Japan anders: Internet-Anwendungen und E-Commerce im Business-to-Consumer-Märkten verbreiten sich vor...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010377558
Das Internet war über das letzte Jahrzehnt von einer ausgesprochenen US-Führerschaft geprägt. Als Folge ist der Umgang mit dem Internet in vielen Teilen der Welt PC-zentriert. Dies ist in Japan anders: Internet-Anwendungen und E-Commerce im Business-to-Consumer-Märkten verbreiten sich vor...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010777549
The last decade has been marked by U.S. leadership on the Internet market. Consequently, in most parts of the world Internet access and usage is PC-centred. This is not the case in Japan, where Internet usage and electronic commerce in business-to-consumer markets is mainly promoted by mobile...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005071399
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007483694
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001655004