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Die in der Marktforschungspraxis durchgeführten Datenanalysen beruhen im allgemeinen auf der stufenweisen Anwendung verschiedener Techniken zur Verdichtung der in den Daten enthaltenen Information und der Suche nach Einflußstrukturen. Üblich sind z.B. häufig die Kombiantion von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010983434
The present paper concentrates on the nature and structure of inter-store price competition. It focusses especially on price competition between different retailers within one trading area and within one product category. Six theoretically founded hypotheses postulate competitive relations...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010310014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001389066
The present paper concentrates on the nature and structure of inter-store price competition. It focusses especially on price competition between different retailers within one trading area and within one product category. Six theoretically founded hypotheses postulate competitive relations...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009580471
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006676402
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010983488
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010956563
Die in der Marktforschungspraxis durchgeführten Datenanalysen beruhen im allgemeinen auf der stufenweisen Anwendung verschiedener Techniken zur Verdichtung der in den Daten enthaltenen Information und der Suche nach Einflußstrukturen. Üblich sind z.B. häufig die Kombiantion von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010310799
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006840839
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006182296