Showing 1 - 10 of 366
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009579976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008698902
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009531970
This study compares the effects of brand extension success drivers across attitude-based and choice-behavior-based measures of extension success within the FMCG sector. Previous research considers different success measures in separate studies, focusing mainly on attitude-based measures. We...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013107765
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010087045
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014340498
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009659912
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009724777
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010254325
Zusammenfassung Unter der Prämisse, dass das Humankapital ein entscheidender Faktor für die erneute Buchung einer Messe durch einen Aussteller ist, wurde im Januar 2018 eine Befragung von 129 Messeausstellern auf der Fachmesse Best of Events (BoE) durchgeführt. Ziel war die Identifikation des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624560