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Quantitative research : its place in consumer psychology / Cathrine V. Jansson-Boyd -- Using contemporary quantitative techniques / Or Shkoler -- Measurement theory and psychological scaling / Daniel P. Hinton and Tracey Platt -- Identify, interpret, monitor and respond to quantitative consumer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013180290
Spiess umreisst grundlegende Erkenntnisse aus der allgemeinen, der Persönlichkeits- und der Sozialpsychologie und bezieht diese auf den Kontext des Konsumenten sowie den Prozess des Kaufens und Verkaufens. In Teil 2 werden dann neuere Aspekte der Konsumwelt und des Konsumentenverhaltens...
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Foreword: the bright side of social media / Ashesh Mukherjee -- Foreword: the dark side of social media / Leyland Pitt -- A framework for the dark side of social media -- A framework for the dark side of social media : from digital drama to digital over-engagement / Angeline Close Scheinbaum --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664082
Foreword: the bright side of social media / Ashesh Mukherjee -- Foreword: the dark side of social media / Leyland Pitt -- A framework for the dark side of social media -- A framework for the dark side of social media : from digital drama to digital over-engagement / Angeline Close Scheinbaum --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013180035
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This book focuses on the concept of “brand hate” and consumer negativity in today’s digital markets. It explores the emotional detachment consumers generate against valued brands and how negative experiences affect their and other consumers' loyalty. In today's world, it is almost...
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Nach Lutz von Rosenstiels "Einführung in die Markt- und Werbepsychologie" (BA 6/93) liegt hier wieder ein ernstzunehmendes wissenschaftliches Lehrbuch zur Wirkung der Werbung auf Kaufentscheidungen vor. Theoretisch umfassende Fundierung, Gestaltungsempfehlungen, Messung der Werbewirkung und...
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