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Innovation management
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Marketingmanagement
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Economic policy
5
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Online availability
All
Undetermined
30
Free
13
Type of publication
All
Article
107
Book / Working Paper
43
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
42
Book section
42
Article in journal
37
Aufsatz in Zeitschrift
37
Graue Literatur
8
Non-commercial literature
8
Aufsatzsammlung
7
Article
6
Collection of articles of several authors
6
Hochschulschrift
6
Sammelwerk
6
Advisory report
5
Gutachten
5
Konferenzschrift
4
Thesis
3
Conference proceedings
2
Lehrbuch
2
Textbook
2
Abstract
1
Bibliografie
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Case study
1
Diskette
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Fallstudie
1
Festschrift
1
Floppy disk
1
Statistics
1
Statistik
1
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Language
All
German
70
English
63
Undetermined
20
Author
All
Baier, Daniel
119
Rese, Alexandra
46
Gaul, Wolfgang
18
Brusch, Michael
15
Harnischfeger, Monika
7
Zoche, Peter
7
Baier, D.
6
Homfeldt, Felix
6
Koch, Matthias
5
Sänn, Alexander
5
Stöcker, Björn
4
Stüber, Eva
4
Georgieff, Peter
3
Gertzen, H.
3
Göbel, C.
3
Kutschke, Anke
3
Queitsch, Marko
3
Ruhfus, B.
3
Sanden, P.-H.
3
Schmidt, J.-H.
3
Schreiber, Stefanie
3
Säuberlich, Frank
3
Voekler, Sascha
3
Wartenberg, Frank
3
Woratschek, Herbert
3
Albrecht, Tobias
2
Aust, Eberhard
2
Brand, Benedikt M.
2
Böhler, Heymo
2
Daniel, Ines
2
Decker, Reinhold
2
Gaul, W.
2
Germelmann, Claas Christian
2
Görmar, Lars
2
Herbig, Alena
2
Kopplin, Cristopher Siegfried
2
Rausch, Theresa
2
Sand, Nicolai
2
Schrag-Floss, D.
2
Schreiner, Timo
2
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Institution
All
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
6
Technische Universität <Cottbus>
4
Brandenburgisches Institut für Existenzgründung und Mittelstandsförderung
2
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung <Karlsruhe>
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Symposium on the Entrepreneurship - Innovation - Marketing (EIM) Interface <3, 2009, Karlsruhe>
1
Technische Universität <Cottbus> / Lehrstuhl für marketing und Innovationsmanagement
1
W. Kohlhammer GmbH
1
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Published in...
All
Journal of retailing and consumer services
9
Marketing : ZFP ; journal of research and management
7
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
5
Journal of business economics : JBE
5
Brandenburgische Technische Universität Cottbus - Lehrstuhl für Marketing und Innovationsmanagement - Veröffentlichungen
4
Beiträge zu Gründung, Unternehmertum und Mittelstandsentwicklung
3
Conjoint measurement : methods and applications
3
Die pharmazeutische Industrie : pharmind ; europharm ; Veröffentlichungen über sämtliche Aspekte der Herstellung und des Vertriebes pharmazeutischer Erzeugnisse ; Forum der Pharma-Industrie für alle Themen der Pharma-, Gesundheits- und Sozialpolitik sowie des Arzneimittelwesens im Umfeld der Marktbeteiligten ; Mitteilungsorgan der Verbände der Pharma-Industrie in Deutschland, Österreich und in der Schweiz
3
International journal of innovation management
3
Journal of Business Economics
3
Theorie und Forschung
3
Theorie und Forschung / Wirtschaftswissenschaften
3
Advances in Data Analysis and Classification
2
Annals of operations research
2
Energiewirtschaftliche Tagesfragen : et ; Zeitschrift für Energiewirtschaft, Recht, Technik und Umwelt
2
Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme
2
Innovation communities : teamworking of key persons - a success factor in radical innovation
2
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
2
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : Aufbruch und Wachstum
2
Kohlhammer Edition Marketing
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
2
OR Spectrum
2
Operations research proceedings 2005 : selected papers of the Annual International Conference of the German Operations Research Society (GOR), Bremen, September 7 - 9, 2005
2
R & D management
2
Technological forecasting & social change : an international journal
2
The entrepreneurship - innovation - marketing interface : 2nd symposium, Karlsruhe
2
The entrepreneurship-innovation-marketing interface : 3rd Symposium, Cottbus
2
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im Einsatz
2
Advanced technologies management for retailing : frameworks and cases
1
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Creativity and innovation management
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Dialogmarketing Perspektiven 2015/2016 : Tagungsband 10. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Diskussionspapier / Institut für Entscheidungstheorie und Unternehmensforschung, Universität Karlsruhe
1
Entwicklungen in Produktionswissenschaft und Technologieforschung : Festschrift für Professor Dieter Specht
1
Formen innovativer Arbeitsgestaltung in Unternehmen und öffentlichen Einrichtungen
1
Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations-Management
1
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
1
Gesellschaft im Wandel : aktuelle ökonomische Herausforderungen
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
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OLC EcoSci
15
USB Cologne (EcoSocSci)
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USB Cologne (business full texts)
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RePEc
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Online retailing during the COVID-19 pandemic : consumer preferences for marketing actions with consumer self-benefits versus other-benefit components
Schreiner, Timo
;
Baier, Daniel
- In:
Journal of marketing management : JMM ; journal of the …
37
(
2021
)
17/18
,
pp. 1866-1902
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013206288
Saved in:
2
What methods and instruments do innovation networks use? : findings from a survey
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Innovation communities : teamworking of key persons - a …
,
(pp. 270-276)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009426851
Saved in:
3
Kristallisationspunkte in Clustern : Universitäten als Ausgangspunkte von Netzwerken im Bereich innovativer Energietechnologien
Kutschke, Anke
;
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Wertschöpfungskompetenz und Unternehmertum : …
,
(pp. 145-163)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010242764
Saved in:
4
Kommunikation und Austausch zwischen Akteuren in unternehmensübergreifenden Innovationsprojekten von KMUs und Forschungseinrichtungen als Erfolgsvariable
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Kommunikation kleiner und mittlerer Unternehmen
,
(pp. 185-200)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009772501
Saved in:
5
Modelling antecedents and consequences of cooperative learning in business planning courses
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Methoden und Qualität in Gründungslehre, …
,
(pp. 215-224)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009690530
Saved in:
6
Technology acceptance modeling of augmented reality at the point of sale : can surveys be replaced by an analysis of online reviews?
Rese, Alexandra
;
Schreiber, Stefanie
;
Baier, Daniel
- In:
Journal of retailing and consumer services
21
(
2014
)
5
,
pp. 869-876
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010407211
Saved in:
7
Success factors for innovation management in networks of small and medium enterprises
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
R & D management
41
(
2011
)
2
,
pp. 138-155
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008934725
Saved in:
8
Networks of promotors as success factor for radical innovations : theoretical considerations and empirical findings
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Innovation communities : teamworking of key persons - a …
,
(pp. 17-56)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009426349
Saved in:
9
Märkte der Zukunft: Akzeptanz und Präferenzen älterer Menschen hinsichtlich des Einsatzes intelligenter und assistierender Technik im Alltag
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
;
Kutschke, Anke
- In:
Gesellschaft im Wandel : aktuelle ökonomische …
,
(pp. 409-432)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003802400
Saved in:
10
One-Stop Shops for founders of a new business : typology and recommendations for their establishment in Brandenburg
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
The entrepreneurship - innovation - marketing interface …
,
(pp. 319-339)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003603971
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