Showing 1 - 10 of 121,743
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014492319
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010410767
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011635020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011691212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013253124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010404012
Kundenbindung zählt zu den wichtigsten Strategieoptionen des Marketings. Dies zeigt u. a. die Vielzahl wissenschaftlicher Untersuchungen zu diesem Themengebiet. Doch sind die Befunde sehr unterschiedlich und nicht leicht in die unternehmerische Praxis umzusetzen. Harald Kindermann identifiziert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516622
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014428097
The purpose of this study is to investigate the impact of customer immersive experience on attitude and adoption … anxiety on the relationship between immersive experience on attitude and adoption intention toward MAR apps. A dataset of 322 … used to test the proposed hypotheses. The results show that immersive experience significantly affects attitude and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014429139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014366033