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Schäfers, Tobias
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Schaefers, Tobias
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PFH Private University of Applied Sciences, Göttingen
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Forschungspapiere
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
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Journal of business research : JBR
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PFH Forschungspapiere/Research Papers
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Journal of service research : JSR
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Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
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Versandhandelsmarketing : marktorientiertes Management einer Wachstumsbranche
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International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
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management
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Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
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Electronic Markets
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Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
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Essays on supply chain management in emerging markets
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European Business School Research Paper
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European Journal of Marketing
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European journal of marketing : EJM
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Glückauf : die Fachzeitschrift für Rohstoff, Bergbau und Energie
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Herausforderungen der internationalen marktorientierten Unternehmensführung : Festschrift für Reinhard Hünerberg
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How to guides
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Jahrbuch Marketing ... : Trendthemen und Tendenzen
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Jahrbuch Marketing : Trendthemen und Tendenzen
1
Journal of advertising research
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Journal of business ethics : JBE
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Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
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Journal of marketing theory and practice : JMTP
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Journal of retailing and consumer services
1
Journal of service research
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Marketing letters : a journal of research in marketing
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PharmacoEconomics
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Psychology & Marketing
1
Retail Business : Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster : mit Fallstudien und Praxisbeispielen von Aldi, Budnikowsky, Dell, Görtz, Hugo Boss, Keen On fashion, Kiehl´s, Lush, Otto Group, Sport Scheck, Takko
1
Social Science & Medicine
1
Strategie und Technik des Automobilmarketing
1
Strategisches Marketingmanagement
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The SAGE handbook of social media marketing
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Thunderbird international business review
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Tourism management : research, policies, practice
1
Transportation Research Part A: Policy and Practice
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The sharing economy at the base of the economic pyramid : How access‐based services can help overcome ownership risks
Schäfers, Tobias
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Narayanamurthy, Gopalakrishnan
; …
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Psychology & Marketing
38
(
2021
)
11
,
pp. 2073-2088
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012633151
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2
Konsumentenverhalten in Marktnischen : theoretische Diskussion und empirische Befunde zu den Determinanten der Nischenorientierung von Konsumenten
Schäfers, Tobias
-
2011
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Asking your phone or a frontline employee? : the influence of in-store information source on choice overload, responsibility, and confidence among young consumers
Schäfers, Tobias
;
Keßenbrock, Andreas
;
Cziehso, Gerrit
; …
- In:
Psychology & marketing
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pp. 1877-1893
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4
Dialogmarketing in Marktnischen aus Konsumentenperspektive
Schäfers, Tobias
;
Gräßler, Markus Joseph
;
Gresel, Ronja
- In:
Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. …
,
(pp. 131-148)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009010226
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Erfolg in der Nische : das Long-Tail-Phänomen im Retail Business
Schäfers, Tobias
;
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- In:
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2013
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Die Beziehung zum Kunden gestalten
Schäfers, Tobias
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Dahlhoff, Hans-Dieter
- In:
Strategie und Technik des Automobilmarketing
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Betriebsformwahl im Lebensmitteleinzelhandel im internationalen Kontext
Mattmüller, Roland
;
Schäfers, Tobias
- In:
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(pp. 407-419)
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Trusted Friends : die Nutzung von Social Media zur Generierung und Förderung von Vertrauen
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;
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- In:
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(
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2009
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