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Passengers can buy souvenirs, food and beverages or rent a car at the airport or in the city-center. This paper develops a basic model with unit demands for airport ancillary and city-center demands (passengers may park their one car and not many) to derive equilibrium pricing strategies of...
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This study considers the network development of the three largest European Low Cost Carriers (LCCs) easyJet, Ryanair and Wizz Air during the pre-pandemic period and the pandemic period. Network developments are characterized in terms of the route numbers, city-pair numbers, frequencies, market...
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Die EU-Kommission, das EU-Parlament und der EU-Rat haben sich auf neue Klimaschutzregeln für den europäischen Luftverkehr geeinigt. Ausgehend vom Fit-for-55-Vorschlag der EU-Kommission wird der europäische Luftverkehr in Zukunft stärker zum Klimaschutz beitragen, da die Regelungen des...
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Im Februar 2009 trat die EU-Richtlinie zur Einbeziehung des internationalen Luftverkehrs in den EU-Emissionshandel mit CO2-Zertifikaten (EU-ETS) in Kraft. Ab dem Jahre 2012 werden für praktisch alle in der EU startenden und landenden Flüge Zertifikate erforderlich sein. Die Erstzuteilung von...
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