//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~subject:"Employer-provided training"
~isPartOf:"Lernen und Weiterbildung als permanente Personalentwicklung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Lernen im Netz und mit Multime...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 2 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Employer-provided training
Betriebliche Wertschöpfung
1
Betriebliches Bildungsmanagement
1
E-Learning
1
E-learning
1
Internet
1
Learning
1
Lernen
1
Multimedia
1
Value creation
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Krause, Alexander
1
Stieler-Lorenz, Brigitte
1
Published in...
All
Lernen und Weiterbildung als permanente Personalentwicklung
Wirtschaft und Bildung
2
Wirtschaft und Weiterbildung
2
Arbeit : Zeitschrift für Arbeitsforschung, Arbeitsgestaltung und Arbeitspolitik
1
Huber Psychologie Praxis / Lernen mit Neuen Medien
1
MV-Wissenschaft
1
Studienreihe Bildungs- und Wissenschaftsmanagement
1
Weiterbildung und lebenslanges Lernen in Hochschulen : eine internationale Vergleichsstudie zu Strukturen, Organisation und Angebotsformen
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
IT basierte Lernarrangements und Kompetenzentwicklung
Stieler-Lorenz, Brigitte
;
Krause, Alexander
- In:
Lernen und Weiterbildung als permanente Personalentwicklung
,
(pp. 167-185)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003740592
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->