Showing 1 - 8 of 8
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000043281
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011867888
What do we know about how people learn? How do young people’s motivations and emotions influence their learning? What does research show to be the benefits of group work, formative assessments, technology applications, or project-based learning and when are they most effective? How is learning...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012442801
Que savons-nous de la façon dont nous apprenons ? Quelle influence les motivations et les émotions des jeunes ont-elles sur leurs apprentissages ? Dans quelles circonstances le travail en groupe, l’évaluation formative ou les pédagogies par projet donnent-ils les meilleurs résultats ?...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012448360
Pedagogy is at the heart of teaching and learning. Preparing young people to become lifelong learners with a deep knowledge of subject matter and a broad set of social skills requires a better understanding of how pedagogy influences learning. Focusing on pedagogies shifts the perception of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012450036
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014269866
Lehrer stehen heute in den meisten OECD-Ländern im Brennpunkt der Bildungspolitik und Diskussion. Die Ursachen dieser Situation mit denen sich die Bildungspolitik konfrontiert sieht, sind Gegenstand dieses Berichts. Er untersucht die neue Rolle und die Aufgaben des Lehrers, die sich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014270393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000964762