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Author
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Berndt, Ralph
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Ginter, James L.
2
Hague, Paul
2
Pessemier, Edgar A.
2
Wind, Yoram
2
Aaker, David A.
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Ahsen, Marco von
1
Albert, Bernd
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Ambler, T. F. J.
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Andreasen, Alan R.
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Arrighi de Casanova, E.
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Banville, Guy R.
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Beck, Paul
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Belk, Russell W.
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Bellenger, Danny N.
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Bendeković, Dubravko
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Bender, Ulrich
1
Bernhardt, Kenneth L.
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Bettman, James Ross
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Bidlingmaier, Johannes
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Blattberg, Robert C.
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Bliss, Perry
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Churchill, Gilbert A.
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Cunningham, William Hughes
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Dautovića, Mirka
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Doyle, Peter
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Forgács, Tibor
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Fratz, Emil
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Freiman, David J.
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Institution
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30. ESOMAR-Congress,] Oslo, 28.8.-1.9.1977
1
Industrial Marketing Conference 1971
1
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem
1
Paul D. Converse Symposium <10, 1978, Urbana, Ill.>
1
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Journal of marketing research : JMR
5
Journal of business research : JBR
4
European marketing research review
3
Journal of marketing
3
Journal of retailing
3
Esomar congress
2
Europäische Hochschulschriften / 5
2
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Management science : journal of the Institute of Management Sciences ; application and theory
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing information systems : selected readings
2
The Columbia journal of world business : publ. quarterly by the Columbia University Graduate School of Business
2
(Országos Műszaki Könyvtár és Dokumentációs Központ. Témadokumentációs kiadványok
1
Arbeitspapiere zur mathematischen Wirtschaftsforschung
1
Betriebswirtschaft und Marktpolitik : Beiträge zur allgemeinen Betriebswirtschaftslehre und zur betriebswirtschaftlichen Marktlehre ; Festschrift für Rudolf Seyffert zum 75. Geburtstag
1
Bibliography series / American Marketing Association
1
Biblioteka Priručnici
1
Business perspectives : quarterly journal of the Business Research Bureau
1
Business topics
1
Decision sciences : DS
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
EMNID-Arbeitstagung für Verbraucher-, Verkaufs- und Werbeforschung
1
Economisch en sociaal tijdschrift : een driemaandelijke uitgave van de Universitaire Faculteiten Sint-Ignatius te Antwerpen
1
Ekonomski Institut Zagreb
1
European journal of marketing : EJM
1
Harvard business review : HBR
1
IFO-Studien : Zeitschrift für empirische Wirtschaftsforschung
1
International Business Management Series, 3
1
Journal of economics & business
1
Journal of international business studies : JIBS ; an official journal of the Academy of International Business
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Management international review : mir ; journal of international business
1
Modernes Marketing
1
Monographs in economic anthropology
1
Omega : the international journal of management science
1
Operations research
1
Patronage behavior and retail management
1
Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny : organ Uniwersytetu im A. Mickiewicza i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
1
SAM advanced management journal : amj
1
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Marketing : theory and application
Wentz, Walter B.
;
Eyrich, Gerald I.
-
1970
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002967768
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2
Consistent and inconsistent intertemporal behavior
Nissen, Davis Harlan
-
1968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002576015
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3
Informacje i badania marketingowe jako podstawa podejmowania decyzji [Information and marketing research as a basis for decision making process]
Dietl, Jerzy
- In:
Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny : organ …
42
(
1980
)
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,
pp. 229-245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002078003
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4
A simultaneous decision model for production, marketing and finance
Damon, William W.
;
Schramm, Richard
- In:
Management science : journal of the Institute of …
19
(
1972
)
2
,
pp. 161-172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002042459
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5
Marktforschung und unternehmerischer Entscheidungsprozess
Bidlingmaier, Johannes
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
1
(
1972
)
8
,
pp. 329-335
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Organizational relationships between marketing researches and marketing managers in decision activity : a behavioral and structural analysis
Small, Robert Joseph
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1973
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Explorations in dynamic economics through management games
Schellenberger, Robert E.
- In:
Business perspectives : quarterly journal of the …
6
(
1969
)
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pp. 3-9
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Some observations on marketing research in top management decision making
Keane, John G.
- In:
Journal of marketing
33
(
1969
)
4,1
,
pp. 10-15
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Marktdaten von morgen als Grundlage der Unternehmerentscheidungen von heute
Kapferer, Clodwig
- In:
Schweizerische Gesellschaft für Marktforschung : ... …
(
1965
),
pp. 4-7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002194046
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10
Enzyklopädie des Marketing
1997
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