Showing 1 - 10 of 24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000911973
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000681796
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001401223
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000598191
In this paper, we measure users' disutility from advertisements accompanying movies supplied by media based on the results gathered through our own survey questionnaire. First, we confirmed the importance of measuring the disutility of advertisements based on the theoretical economic model...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012012290
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011292524
Werbung gibt es, seit Menschen anderen etwas verkaufen wollen, also schon immer. Als eigener Wirtschaftszweig mit … Begriff der Marke, zu den Methoden der Werbung, zu ihrer Geschichte und Ästhetik und zu ihrer Kritik - aus … Mediengestalter, Studierende der Medienwissenschaften und alle kulturhistorisch am Phänomen Werbung Interessierte. (Verlagstext) …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011772523
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488582