Showing 1 - 10 of 22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011414710
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010419086
Das Auslaufen der Milchquote mit dem Wirtschaftsjahr 2014/2015 gilt als weitgehend sicher (FAHLBUSCH ET AL. 2009, LATACZ-LOHMANN/HEMME 2007, 2008, EU-KOMMISSION 2007). Dies bedeutet einen entscheidenden Einschnitt in die Rahmenbedingungen der europäischen Milchwirtschaft. Unter anderem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011292633
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011917993
Farmer-to-consumer direct marketing provides an alternative marketing strategy for farmers, ensuring their income while also meeting consumers' increasing demand for local food. This study evaluates the challenging factors of this marketing channel from the farmers' viewpoint. A CAPI survey was...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011923194
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002539581
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003813694
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008649287
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009376258
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009376460