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Introduction -- Brand identity and brand image -- Brand associations -- Brand personality -- Brand authenticity -- Perceived brand differentiation -- Attitudes toward the brand -- Experiential consumption with brands -- Consumers' emotions toward the brand -- Attachment to the brand --...
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Kompetenzen sind der Schlüssel künftiger Personalwirtschaft. Wie sind sie zu erkennen, zu erfassen und zu messen? Das Handbuch umfasst ein breites Spektrum von Verfahren zur Kompetenzmessung und -charakterisierung. Dabei ist der Ansatz der Kompetenzmessung zu einer generellen...
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"Testing in the Professions focuses on current practices in credentialing testing as a guide for practitioners. With a broad focus on the key components, issues, and concerns surrounding the test development and validation process, this book brings together a wide range of research and theory --...
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Introduction to the book: indicators and post truth / Simon Bell and Stephen Morse -- Bellagio STAMP: principles for sustainability assessment and measurement / László Pintér, Peter Hardi, André Martinuzzi, Jon Hall -- Contributions to the Evolving theory and practice of indicators of...
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Das gesamtheitliche Kundenmanagement ist die herausragende Aufgabe nicht nur für Marketing und Verkauf, sondern für die gesamte Unternehmung. Dabei gibt es einen Zusammenhang von Zufriedenheit und Loyalität des Kunden. Kundenzufriedenheit ist die Basis für Kundenloyalität und Kundenbindung,...
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