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Aufsatzsammlung
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Arbeitspapier
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Book section
2
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Enzyklopädie
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Mikroform
2
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Handbuch
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Kotler, Philip
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Meffert, Heribert
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Böcker, Franz
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Engel, James F.
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Bailey, Earl L.
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Boone, Louis E.
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Crisp, Richard D.
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Mentzer, John T.
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Meyer, Paul W.
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Stanton, William J.
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Albach, Horst
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Albrecht, Bruno
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Alexis, Marcus
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Beckman, Theodore N.
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Bidlingmaier, Johannes
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Bolt, Gordon John
2
Boyd jr., Harper W.
2
Boyd, Harper W.
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Brown, Milton P.
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Bruhn, Manfred
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Cardozo, Richard N.
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Cateora, Philip Rene
2
Davidson, William R.
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Day, Ralph L.
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Dichtl, Erwin
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Enis, Ben M.
2
Geiger, Siegfried
2
Green, Paul E.
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Grünwald, Helmut
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Gutenberg, Erich
2
Hancock, Robert Spencer
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Hartley, Robert F.
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Heidingsfield, Myron Samuel
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Heyn, Wolfgang
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Hirst, M.
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Holloway, Robert J.
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American Marketing Association
5
Országos Ms̋zaki Információs Központ és Könyvtár
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Esomar
2
European Society for Opinion and Marketing Research
2
Mediterranean Social Sciences Research Council in Kairo
2
Nihon Bōeki Shinkōkai
2
Aarhus Universitet
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American Management Association / Marketing Division
1
American Marketing Association conferences, '66/'77
1
American Public Transit Association, APTA
1
Association francaise de marketing
1
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
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Bundesministerium Wirtschaftliche
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Bundesverband der Deutschen Industrie
1
Deutsche Gesellschaft für Operations-Research / Arbeitsgruppe Prognoseverfahren im Marketing
1
FAO
1
Federal Ministery for Economic Cooperation
1
Georgia State University
1
German American Conference on Industrial Marketing <1984, Mainz>
1
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung
1
Industrial Marketing Conference 1971
1
Institut Européen d'Administration des Affaires, Cours de Marketing, Bibliothèque et Centre de Documentation
1
Institut für Markt und Verbrauchsforschung
1
Instituttet for Markedsføring i Oslo
1
Internationale Vereinigung Studenten
1
Internationales Arbeitsamt
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Irish Management Institute
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M.P.C. and Associates Ltd.
1
Market Research Council
1
Marketing Science Institute
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München / Universität / Seminar für Absatzwirtschaft
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National Industrial Conference Board
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National Transit Marketing Conference
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Otto-Friedrich-Universität Bamberg
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Rationalisierungs-Kuratorium der Deutschen Wirtschaft
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Rumänien / Ministerul Educatiei si Învătămîntului
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Sales executives club of New York
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Seminar on Market Research and M.M.I.S
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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McGraw-Hill series in marketing
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Holt, Rinehart and Winston marketing series
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Wiley marketing series
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Gabler-Lehrbuch
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Overseas business reports : OBR
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Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
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European marketing research review
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Journal of marketing
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Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft
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Schriften zur Handelsforschung
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Series / American Marketing Association
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A century of marketing
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Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
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Betriebswirtschaft
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Conference Board report
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Esomar congress
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European journal of operational research : EJOR
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
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International's series in marketing
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JETRO marketing series
2
Journal of business economics : JBE
2
Kleiner Almanach der Marktforschung
2
McGraw-Hill series in marketing and advertising
2
Prentice-Hall international series in management
2
Reihe Quantitative Ökonomie : Ökon
2
The Wiley marketing series
2
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
2
WV-Studium
2
Warwick research in industrial and business studies
2
(An I.L.O. programmed book)
1
(Prentice-Hall international series in management)
1
(U.S. Dep. of Commerce. Off. of Domestic Commerce. Industrial Series
1
47. National Conference, American Marketing Association, 15.-17.6.1964, Proceedings
1
A Harper International Student Reprint
1
A Publication of the Department of Marketing and Business Logistics, Graduate School of Business Administration, University of Southern California
1
A Szocialista vállalat
1
AMA Bibliography Series, American Marketing Association
1
AMA bibliography series
1
Absatzwirtschaft, Hrsg.: Absatzwirtschaftliche Gesellschaft, Nürnberg, Deutsche Marketing-Vereinigung, Düsseldorf
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Marketing Handbook
Nystrom, Paul H.
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Frey, Albert W.
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1954
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000608368
Saved in:
2
Methoden und Techniken der Marketingforschung
Green, Paul E.
;
Tull, Donald S.
-
1982
-
4. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010518532
Saved in:
3
Marketing research : applications, procedures, and cases
Alevizos, John P.
-
1959
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001822148
Saved in:
4
Redmayne and Week's Market research
Redmayne, Paul
;
Weeks, Hugh
-
1951
-
2d ed., rev. and rewritten
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002731057
Saved in:
5
Lexikon Marketing und
Marktforschung
: Geiger, Siegfried, Wolfgang Heyn, Werner Seydlitz
Geiger, Siegfried
-
1961
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002270413
Saved in:
6
Techniques modernes dʹexpansion des ventes dans lʹindustrie
Nepveu-Nivelle, F.
-
1962
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003639294
Saved in:
7
Sales administration : principles and problems
Canfield, Bertrand R.
-
1947
-
Rev. ed. [3. print.]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003508352
Saved in:
8
Marktforschung
Koschnick, Wolfgang J.
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014268921
Saved in:
9
The Federal Republic of Germany market and marketing : a manual for exporters in developing countries
Wilhelms, Christian
-
1987
-
2. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000539143
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10
Absatzforschung
Crisp, Richard D.
-
1959
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000512112
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