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Handbuch
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Bibliographie
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Sammelwerk
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Arbeitspapier
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Thesis
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Bibliography included
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Bibliografie
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Government document
57
Lehrbuch
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Handbook
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44
Sammlung
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Fallstudie
41
Textbook
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Statistik
36
Reprint
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No longer published / No longer aquired
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Conference paper
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Konferenzbeitrag
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Enzyklopädie
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Verzeichnis
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Adressbuch
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Strömberg, David
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Koinig, Isabell
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De Gruyter Mouton
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Görres-Gesellschaft zur Pflege der Wissenschaft
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Hans-Bredow-Institut
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The handbook of political economy of communications
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Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge aus Wissenschaft und Praxis
12
Political economies of the media : the transformation of the global media industries
12
The right to tell : the role of mass media in economic development /The World Bank
10
Media Governance in Europa : Regulierung - Partizipation - Mitbestimmung ; [internationales Symposion im Juni 2009 in Hamburg unter dem Titel Media goverance in Europe - regulation, participation, codetermination]
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The media industries and their markets : quantitative analyses
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Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
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The global public relations handbook : theory, research, and practice
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Advertising and violence : concepts and perspectives
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Digital peripheries : the online circulation of audiovisual content from the small market perspective
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Corporate crime: issues of definition, construction and research
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Handbook of media economics ; Volume 1B
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The Oxford handbook of information and communication technologies
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Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context
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CSR und interne Kommunikation : Forschungsansätze und Praxisbeiträge
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Stamm : Leitfaden durch Presse und Werbung ; Verzeichnis und Beschreibung periodischer Publikationen, Rundfunkanstalten und Werbemöglichkeiten in Deutschland
Essen : Stamm
-
Ausg. 25.1972-76. Ausgabe (2023) ; damit Erscheinen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000352678
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2
Globalisierung, Erziehung und Demokratie in Lateinamerika
Dieterich, Heinz
- In:
Globalisierung im Cyberspace : globale Gesellschaft, …
,
(pp. 43-203)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001295323
Saved in:
3
Unity in diversity? : The European single market in broadcasting and the audio-visual 1982 - 1994
Collins, Richard
- In:
New challenges to the European Union : policies and …
,
(pp. 329-355)
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1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296419
Saved in:
4
The development of independent media in Central and Eastern Europe
Hahn, Nadja
- In:
The political economy of transition in central and …
,
(pp. 95-122)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001304651
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5
Ausgewählte Handlungsfelder
Korff, Wilhelm
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1999
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The new media : chances and challenges for suppliers of economic education
Hauser, Heinz
;
Spoun, Sascha
- In:
The transfer of economic knowledge
,
(pp. 151-162)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001393504
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7
Markenführung unter geänderten Kommunikationsbedingungen
Sander, Matthias
- In:
Unternehmen im Wandel - Change Management : mit 11 Tabellen
,
(pp. 223-238)
.
1998
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8
Politischer Wettbewerb in der Informationsgesellschaft : Medien als Einflußträger und Kontrollinstanz der Wirtschaftspolitik?
Wentzel, Dirk
- In:
50 Jahre Soziale Marktwirtschaft : ordnungstheoretische …
,
(pp. 711-740)
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1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001323871
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9
Institution und Organisation
Puppis, Manuel
- In:
Journalismus jenseits von Markt und Staat : …
,
(pp. 155-182)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011430406
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10
Media Bias - eine medienökonomische Bewertung
Münster, Johannes
- In:
Der Rundfunk als privates und öffentliches Gut : 25 …
,
(pp. 47-63)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544028
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