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Bentele, Günter
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Cagé, Julia
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Calder, Bobby J.
3
Imhof, Kurt
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Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
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The handbook of political economy of communications
25
Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge aus Wissenschaft und Praxis
12
Political economies of the media : the transformation of the global media industries
12
The right to tell : the role of mass media in economic development /The World Bank
10
Media Governance in Europa : Regulierung - Partizipation - Mitbestimmung ; [internationales Symposion im Juni 2009 in Hamburg unter dem Titel Media goverance in Europe - regulation, participation, codetermination]
8
The media industries and their markets : quantitative analyses
8
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
6
The global public relations handbook : theory, research, and practice
6
Advertising and violence : concepts and perspectives
5
Digital peripheries : the online circulation of audiovisual content from the small market perspective
5
Kellogg on advertising & media : the Kellogg School of Management
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Personalisierung der Organisationskommunikation : theoretische Zugänge, Empirie und Praxis
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Die Ökonomie des Sports in den Medien
4
Globalizing communications
4
Innovation durch Kommunikation : Kommunikation als Innovationsfaktor für Organisationen
4
Media and convergence management
4
Public Relations : ein Handbuch
4
Baltic media in transition
3
Corporate crime: issues of definition, construction and research
3
Embracing diversity in organisations : 7th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship : 5th - 6th April 2019, Dubrovnik, Croatia
3
Gesellschaft - Moderation & Präsentation - Medientechnik
3
Handbook of media economics ; Volume 1B
3
Handbuch Medienmanagement
3
Handbuch Unternehmenskommunikation
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Handbuch Verbandskommunikation
3
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
3
Mediating business : the expansion of business journalism
3
Medienunternehmen im digitalen Zeitalter : neue Technologien - neue Märkte - neue Geschäftsansätze
3
Neue Technik, neue Medien, neue Gesellschaft? : ökonomische Herausforderungen der Onlinekommunikation ; [Tagung]
3
New media and public relations
3
PR-Kampagnen : über die Inszenierung von Öffentlichkeit
3
Structural change in transportation and communications in the knowledge society
3
Strukturwandel der Medienwirtschaft im Zeitalter digitaler Kommunikation
3
The Oxford handbook of information and communication technologies
3
The Routledge companion to advertising and promotional culture
3
Unternehmenskommunikation : Kommunikationsmanagement aus Sicht der Unternehmensführung
3
A research agenda for media economics
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Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context
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CSR und interne Kommunikation : Forschungsansätze und Praxisbeiträge
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Consumer psychology in a social media world
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Medien, Propaganda und Public Choice
Jenöffy-Lochau, Marek
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000952510
Saved in:
2
Politisches Marketing in den
Massenmedien
Dombrowski, Ines
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000965206
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3
Globalisierung, Erziehung und Demokratie in Lateinamerika
Dieterich, Heinz
- In:
Globalisierung im Cyberspace : globale Gesellschaft, …
,
(pp. 43-203)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001295323
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4
Unity in diversity? : The European single market in broadcasting and the audio-visual 1982 - 1994
Collins, Richard
- In:
New challenges to the European Union : policies and …
,
(pp. 329-355)
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296419
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5
The development of independent media in Central and Eastern Europe
Hahn, Nadja
- In:
The political economy of transition in central and …
,
(pp. 95-122)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001304651
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6
Das Image der Landwirtschaft : ein Vergleich zwischen Medienberichterstattung, Bevölkerungsmeinung und Realität
Mahlau, Gudrun
-
1999
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1. Aufl
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The new media : chances and challenges for suppliers of economic education
Hauser, Heinz
;
Spoun, Sascha
- In:
The transfer of economic knowledge
,
(pp. 151-162)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001393504
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8
Markenführung unter geänderten Kommunikationsbedingungen
Sander, Matthias
- In:
Unternehmen im Wandel - Change Management : mit 11 Tabellen
,
(pp. 223-238)
.
1998
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9
Politischer Wettbewerb in der Informationsgesellschaft : Medien als Einflußträger und Kontrollinstanz der Wirtschaftspolitik?
Wentzel, Dirk
- In:
50 Jahre Soziale Marktwirtschaft : ordnungstheoretische …
,
(pp. 711-740)
.
1998
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10
Institution und Organisation
Puppis, Manuel
- In:
Journalismus jenseits von Markt und Staat : …
,
(pp. 155-182)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011430406
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