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Technische Universität Dresden
Springer Fachmedien Wiesbaden
524
IGI Global
134
Verlag Dr. Kovač
105
Organisation for Economic Co-operation and Development
59
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
58
Edward Elgar Publishing
51
Hanns-Seidel-Stiftung
51
Springer-Verlag GmbH
45
Springer Gabler <Firma>
42
Verlag Franz Vahlen
41
Institut der Deutschen Wirtschaft Köln
40
Bertelsmann-Stiftung
36
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
35
RWTH Aachen
34
OECD
32
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
28
Wiley-VCH
28
W. Kohlhammer GmbH
27
Bundesinstitut für Berufsbildung <Berlin; Bonn>
26
International Labour Office
26
NetLibrary, Inc
26
National Bureau of Economic Research
25
Uni-Taschenbücher GmbH
25
Springer International Publishing
24
UVK Verlagsgesellschaft mbH
24
European Society for Opinion and Marketing Research
23
Sozialwissenschaftliche Forschung und Praxis für Frauen e.V.
23
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
22
Friedrich-Schiller-Universität Jena
22
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
21
Information Resources Management Association
21
American Marketing Association
20
De Gruyter Oldenbourg
20
Duncker & Humblot
20
Russell Sage Foundation
20
Nomos Verlagsgesellschaft
18
Institut für Germanistik <Klagenfurt> / Arbeitsgemeinschaft für Deutschdidaktik
17
Axel-Springer-Verlag <Berlin> / Marketing Anzeigen
16
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
16
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Doctoral dissertation
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Reihe: Telekommunikation _372 Medienwirtschaft
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Rated Tags as a Service-Konzept und Evaluierung
Kailer, Daniel
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011471241
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2
Enterprise wikis revealed : eine Untersuchung der Einsatzszenarios und Nutzungsmotive für Wikis in Unternehmen
Lin, Dada
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011529541
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3
Enhancing automation and interoperability in enterprise crowdsourcing environments
Hetmank, Lars
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011587160
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4
Modellgestützte Dokumentation und Integration von Managementsystemen
Rößler, Richard
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011590797
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5
Virtual enterprises communities & social networks : Workshop GeNeMe '10 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.10.2010
Meißner, Klaus
(
contributor
);
Engelien, Martin
(
ed.
)
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008859969
Saved in:
6
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Ge...
Meißner, Klaus
(
ed.
);
Engelien, Martin
(
contributor
); …
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009517917
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7
A configurational theory-based approach to maturity model development in information systems research
Bley, Katja
-
2021
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8
Design and evaluation of domain-specific platforms and the special case of digital healthcare
Benedict, Martin
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2020
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IT backsourcing as a strategic sourcing option
Bary, Benedikt von
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Knowledge transfer in IS offshoring
Strasser, Artur
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