Showing 1 - 10 of 36,378
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004336028
Wie versuchen Unternehmen, ihre Entscheidungen gegenüber ihren zentralen Anspruchsgruppen (Shareholder, Arbeitnehmer, Öffentlichkeit etc.) sprachlich zu „verkaufen“? Und wie setzen sie hierzu die ihnen zur Verfügung stehenden öffentlichen Medien der Massenkommunikation...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009021901
Language serves two key functions. It enables communication between agents, which allows for the establishment and operation of formal and informal institutions. It also serves a less obvious function, a reassuring quality more closely related to issues linked with trust, social capital, and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010278281
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000345179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000348020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000323223
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000328291
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000328560