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Sammelwerk
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Aufsatz in Zeitschrift
48,441
Graue Literatur
7,309
Non-commercial literature
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Arbeitspapier
5,810
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Aufsatz im Buch
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Hochschulschrift
2,664
Thesis
1,833
Collection of articles of several authors
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Aufsatzsammlung
675
Conference paper
506
Konferenzbeitrag
506
Bibliografie enthalten
362
Bibliography included
362
Konferenzschrift
333
Collection of articles written by one author
313
Sammlung
313
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
275
Case study
254
Fallstudie
254
Lehrbuch
242
Amtsdruckschrift
203
Government document
203
Textbook
203
Reprint
182
Conference proceedings
158
Statistik
88
Statistics
73
Systematic review
71
Übersichtsarbeit
71
Ratgeber
59
Forschungsbericht
54
Handbook
53
Handbuch
53
Guidebook
52
Market information
52
Marktinformation
52
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Language
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Multiple languages
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1
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Sheth, Jagdish N.
40
Belk, Russell W.
21
Jacoby, Jacob
9
Bettman, James R.
7
Holbrook, Morris B.
6
Fitchett, James
5
Hewer, Paul
5
Piacentini, Maria
5
Reisch, Lucia A.
5
Warde, Alan
5
Bala, Christian
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Bauer, Hans H.
4
Hansen, Ursula
4
Herr, Paul M.
4
Herrmann, Andreas
4
Hippner, Hajo
4
Kaufmann, Hans Rüdiger
4
Laroche, Michel
4
Lee, In
4
Martínez-López, Francisco J.
4
Mick, David Glen
4
Schuldzinski, Wolfgang
4
Sherry, John F.
4
Spiller, Achim
4
Thøgersen, John
4
Wang, Cheng Lu
4
Wilde, Klaus D.
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Wildner, Raimund
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Aiello, Gaetano
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Arsel, Zeynep
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Askegaard, Søren
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Carù, Antonella
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Fam, Kim Shyan
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Fischer, Wolfgang Chr.
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Gbadamosi, Ayantunji
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Grewal, Dhruv
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Gázquez-Abad, Juan Carlos
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Hamilton, Kathy
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Haugtvedt, Curtis P.
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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American Marketing Association
9
Information Resources Management Association
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Deutscher Dialogmarketing Verband
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European Society for Opinion and Marketing Research
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Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
4
American Council on Consumer Interests
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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Evangelische Akademie Tutzing
2
Goethe-Universität Frankfurt am Main
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
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Hans-Böckler-Stiftung / Arbeitsgruppe Klima, Umwelt, Zukunft
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Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
2
Hochschule für Wirtschaft und Politik
2
International Association for Research in Economic Psychology
2
Nomos Verlagsgesellschaft
2
OECD
2
Organisation for Economic Co-Operation and Development
2
Runder Tisch Kommunikationsstrategien zur Einführung des Euro <1996, Brüssel>
2
School of Business <Townsville, Queensland>
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Zentrum für Empirische Forschung
2
AMCIS <15, 2009, San Francisco, Calif.>
1
Academy of Marketing Science / Annual Conference <2012, New Orleans, La.>
1
Accenture GmbH <Kronberg im Taunus>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <25, 2006, Houston, Tex.>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <4, 1985, Chicago, Ill.>
1
Akademie für Natur- und Umweltschutz
1
Allgemeine Gesellschaft für Philosophie in Deutschland
1
American Psychological Association
1
Athens Institute for Education and Research
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Attac Deutschland
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Australien / Productivity Commission
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Bank für Internationalen Zahlungsausgleich / Währungs- und Wirtschaftsabteilung
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Bargeldsymposium <2., 2014, Frankfurt am Main>
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Bischöfliches Hilfswerk Misereor
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Black Housewives' League of SA
1
Bund der Versicherten
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Bundesanstalt für Agrarwirtschaft
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Bundeskammer für Arbeiter und Angestellte
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Legends in consumer behavior
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Premier reference source
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
19
Journal of business research : JBR
19
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
13
Journal of consumer behaviour : an international research review
10
International journal of consumer studies
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Psychology & marketing
9
SAGE library in marketing
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Legends in marketing
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Research
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Journal of marketing management : MM
7
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
5
Journal of consumer affairs : official publication of the American Council on Consumer Interests
5
Marketing and consumer psychology series
5
Research in consumer behavior
5
Routledge interpretive marketing research
5
Sage benchmarks in social research methods
5
The journal of brand management : an international journal
5
Zeszyty naukowe
5
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
4
Beiträge zur Verbraucherforschung
4
Critical explorations
4
Edward Elgar E-Book Archive
4
International journal of retail & distribution management
4
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
4
Kritische Verbraucherforschung
4
PhD series / Copenhagen Business School
4
Research essentials
4
SAGE benchmarks in culture and society
4
The journal of product & brand management
4
Wirtschaftswissenschaftliche Nachhaltigkeitsforschung
4
Advances in marketing, customer relationship management , and e-services (AMCRMES) book series
3
Consumption and public life
3
Electronic commerce & digital markets : ecm
3
Elgar original reference
3
Geographische Handelsforschung : Schriftenreihe des Arbeitskreises Geographische Handelsforschung in der Deutschen Gesellschaft für Geographie ...
3
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
3
International marketing review
3
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Consumer interests annual : ... annual conference of the American Council on Consumer Interests
American Council on Consumer Interests
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Columbia, Mo. : ACCI
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40.1994 - 46.2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000536855
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2
Marketing in Sachsen : kritische Problemfeldanalyse und -perspektive einer Marketingimplementierung in sächsischen Unternehmen und Nonprofit-Organisationen
Zerres, Michael P.
(
contributor
);
Zerres, Thomas
(
ed.
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000544721
Saved in:
3
Verbraucher- und umweltorientiertes Marketing : Spurensuche einer dialogischen Marketingethik
Hansen, Ursula
(
ed.
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000548007
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4
Markenkult : wie Waren zu Ikonen werden
Horx, Matthias
(
contributor
);
Wippermann, Peter
(
contributor
)
-
1995
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5
Transportation and general equilibrium models : proceedings of the Venice workshop, May 1993
Roson, Roberto
(
contributor
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000907016
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6
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
Baier, Daniel
(
contributor
);
Decker, Reinhold
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000911973
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7
[Consommations et productions ; rapport préparatoire]
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000932003
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8
Öko-intelligentes Produzieren und Konsumieren : ein Workshop im Rahmen des Verbundprojektes Technologiebedarf im 21. Jahrhundert des Wissenschaftszentrums Nordrhein-Westfalen
Schmidt-Bleek, Friedrich
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contributor
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1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000955964
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9
Świadomość ekologiczna konsumentów polskich : podsumowanie badań
Wiśniewski, Andrzej W.
(
contributor
)
-
1995
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10
Zakupy dóbr trwałego użytku na rynku rzeszowskim : niedobór a poste̜powanie konsumentów ; (raport z badania)
Firlit, Elżbieta
(
contributor
); …
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1989
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