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Die totale Autogesellschaft
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8
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Theory
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Umwelt
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Wirtschaft
5
Wirtschaftsentwicklung
5
World
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Bürgerliche Gesellschaft
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Development policy
3
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Undetermined
12
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6
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All
Book / Working Paper
76
Article
20
Type of publication (narrower categories)
All
Lehrbuch
Case study
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Aufsatz in Zeitschrift
2,093
Graue Literatur
1,536
Non-commercial literature
1,536
Working Paper
881
Arbeitspapier
840
Collection of articles of several authors
753
Sammelwerk
753
Aufsatzsammlung
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Aufsatz im Buch
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Book section
691
Konferenzschrift
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Hochschulschrift
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Amtsdruckschrift
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Government document
326
Statistik
252
Statistics
213
Conference proceedings
176
Thesis
169
No longer published / No longer aquired
145
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
130
Bibliografie enthalten
123
Bibliography included
123
Bibliographie
100
Festschrift
74
Fallstudie
59
Bibliografie
47
Collection of articles written by one author
47
Sammlung
47
Mehrbändiges Werk
36
Multi-volume publication
36
Book Part
30
Conference paper
29
Konferenzbeitrag
29
Monografische Reihe
29
Article
26
Einführung
26
Handbook
19
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Language
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English
50
German
45
Russian
1
Author
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Brühl, Rolf
2
Eisenhardt, Ulrich
2
Hasenöhrl, Ute
2
Hodgetts, Richard M.
2
Hoffmann, Bert
2
Hutter, Michael
2
Kastner, Walther
2
Knoblauch, Hubert
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Kraft, Alfons
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Kreutz, Peter
2
Luthans, Fred
2
Meyer, Stefan
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Rammert, Werner
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Spann, Othmar
2
Thompson, Kenneth R.
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Windeler, Arnold
2
Abuelmaatti, Aisha
1
Alawattage, Chandana
1
Arndt, Moritz
1
Augenstein, Karoline
1
Baron, David P.
1
Baumann Montecinos, Julika
1
Benz, Pierre
1
Berck, Julia van
1
Beverland, Michael B.
1
Birker, Laura
1
Bormann, Katharina
1
Borrowman, Shane
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Brewer, John
1
Brock, Ditmar
1
Brody, Nicholas
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Brown, Hannah
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Bräutigam, Gregor
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Buschbom, Kai
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Böhnisch, Lothar
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Cantista, Isabel
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Cao, Dongmei
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Cerman, Markus
1
Chandler, David
1
Chandler, David Ballantine
1
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Springer Fachmedien Wiesbaden
7
Australien / Productivity Commission
1
Cambridge University Press
1
Deutschsprachiger Japanologentag <16., 2015, München> / Sektion Gesellschaft
1
Enganging Society in Innovation and Creativity: Perspectives from Social Sciences and Humanities <Veranstaltung> <2015, Paris>
1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
1
GIGA German Institute of Global and Area Studies
1
Innovation Beyond Techniques <Veranstaltung> <2016, Tokio>
1
Juventa Verlag
1
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
1
Verlag Franz Vahlen
1
Workshop on Volunteer Labour and Citizenship in Africa <2011, Cambridge>
1
Workshop on Volunteer Labour and Citizenship in Africa <2011, London>
1
av Edition GmbH
1
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GIGA working papers
2
Grundrisse des Rechts
2
Juristische Lernbücher
2
Lehrbuch
2
Manzsche Kurzlehrbuch-Reihe
2
Veröffentlichungsreihe der Forschungsgruppe Zivilgesellschaft, Citizenship und Politische Mobilisierung in Europa, Schwerpunkt Zivilgesellschaft, Konflikte und Demokratie, Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung : discussion paper
2
African issues
1
Asian economic journal : journal of the East Asian Economic Association
1
Best practice der Markenführung
1
Bremer Diskussionspapiere zur institutionellen Ökonomie und Sozial-Ökonomie
1
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
1
Business models for sustainability transitions : how organisations contribute to societal transformation
1
C. F. Müller, Großes Lehrbuch
1
CSR und Digitalisierung : der digitale Wandel als Chance und Herausforderung für Wirtschaft und Gesellschaft
1
Campus-Studium
1
Creative economy
1
Current studies on Latin America / Woodrow Wilson Center
1
Discussion papers / WZB
1
Economic geography
1
Edition Governance
1
Essentials
1
Europäische Hochschulschriften / 31
1
GIGA Research Programme: Legitimacy and Efficiency of Political Systems
1
Handbuch CSR : kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen ; mit Glossar
1
Heilbronner Reihe Tourismuswirtschaft
1
Humanistic management in practice
1
Industrial and corporate change
1
International journal of logistics systems and management
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Journal of East Asian economic integration
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Journal of business case studies
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Journal of business ethics : JOBE
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Journal of communication management : an international journal
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Juristischer Studienkurs
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Lernbücher für Wirtschaft und Recht
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Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
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McGill-Queen's studies in urban governance
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Memorable customer experiences : a research anthology
1
Methods and tools for effective knowledge life-cycle-management
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Palgrave advances in luxury
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1
Nachhaltige Automobilforschung : Konsequenzen für die betriebliche Forschung und Entwicklung aus den Anforderungen an ein "nachhaltiges" Automobil
Hettmer, Oliver
-
1998
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001404508
Saved in:
2
An illustrated user guide to the world input-output database : the case of global automotive production
Timmer, Marcel
;
Dietzenbacher, Erik
;
Los, Bart
; …
- In:
Review of international economics
23
(
2015
)
3
,
pp. 575-605
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011378261
Saved in:
3
Routentourismus
Birker, Laura
;
Bormann, Katharina
;
Störk, Vanessa
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012027865
Saved in:
4
Is it a car or a truck? : managerial beliefs, the choice of product architecture, and the emergence of the minivan market segment
Engler, Daniel E.
- In:
Industrial and corporate change
24
(
2015
)
3
,
pp. 697-719
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011389175
Saved in:
5
Car tourism
Cudny, Waldemar
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012175672
Saved in:
6
Das strategische Marketing-Management von Motorsportprojekten der Automobil-Industrie : aufgezeigt an der Rennsport-Serie Formel 1
Vulpus, Stephan
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607590
Saved in:
7
Corporate lobbying in the European Union : strategies of multinational companies
Tenbücken, Marc
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001626234
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8
Bewertung der Erfolgschancen neuer Produkte auf der Basis von Zukunftsszenarien : eine Fallstudie zur Ermittlung des Erfolgspotenzials Wasserstoff getriebener PKW in Deutschland bi...
Haag, Joachim
;
Scharf, Andreas
-
2004
Erfolgreiches Innovationsmanagement erfordert die Einbeziehung von Informationen über zukünftige Markt- und Umfeldentwicklungen in den Planungsprozess. Aufgrund der Komplexität und der Dynamik dieses Umfeldes gestalten sich Prognosen jedoch zunehmend problematisch: Innovationsmanager sind...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002128118
Saved in:
9
From the Original to the Original : wie der MINI ein moderner Klassiker wurde ; Markenpositionierung durch Markeninszenierung bei MINI Deutschland
Kleebinder, Hans-Peter
- In:
Best practice der Markenführung
,
(pp. 121-143)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003770982
Saved in:
10
Tally ho, chocs away! : the Morgan motoring experiences
Beverland, Michael B.
- In:
Memorable customer experiences : a research anthology
,
(pp. 47-59)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003902696
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