Showing 1 - 10 of 5,256
the agent is protected by limited liability, delegation is never optimal. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010299113
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000839687
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000560765
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003756422
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010510098
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342054
This study analyses the sports infrastructure of Hamburg, Germany, from the residents’ perspective. Empirical evidence is provided for the Sports Place Theory developed by BALE (2003) using a micro-level dataset of 1,319 sports facilities, which is merged with highly disaggregated data on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003800945
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011406229
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012063678