//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~person:"Weiss, Reinhold"
~person:"Grefermann, Klaus"
~subject:"Bildungsangebot"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Ende der Illusionen? : Bewußts...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Bildungsangebot
Deutschland <Bundesrepublik>
26
Deutschland
13
Papierindustrie
7
Umfrage
7
Betriebliche Fortbildung
6
Druckindustrie
5
Papierherstellung
4
Strukturwandel
4
Holzbearbeitende Industrie
3
Papierverarbeitung
3
Berufsbildung
2
Germany
2
Getränk
2
Graphisches Gewerbe
2
Holzverarbeitende Industrie
2
Nordrhein-Westfalen
2
Pappeverarbeitung
2
Qualifikationsanforderung
2
Regulierung
2
Unternehmen
2
Verpackung
2
Wettbewerb
2
Wirtschaft
2
1960-2000
1
Abbruch
1
Abfallbeseitigung
1
Akademikerbedarf
1
Allgemeinbildung
1
Aufsatzsammlung
1
Ausbildungsplatz
1
Bayern
1
Berufsausbildung
1
Berufsausbildungsvertrag
1
Berufsbildung der Lehrlinge
1
Beschäftigung
1
Beverage
1
Brasilien
1
Faserstoff
1
Finanzierung
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Language
All
Undetermined
1
Author
All
Weiss, Reinhold
Grefermann, Klaus
Behringer, Friederike
2
Schöpper-Grabe, Sigrid
1
Sessar-Karpp, Ellen
1
Published in...
All
Kölner Texte & Thesen
1
Source
All
USB Cologne (EcoSocSci)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Vorsprung durch Fremdsprachentraining : Ergebnisse einer Unternehmensbefragung
Schöpper-Grabe, Sigrid
;
Weiss, Reinhold
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004359669
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->