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~subject:"Strategisches Management"
~institution:"Ekonomická univerzita v Bratislave / Podnikovohospodárskej fakulta"
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Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
CD-ROM, DVD
1
Collection of articles of several authors
1
Conference proceedings
1
Elektronischer Datenträger
1
Graue Literatur
1
Konferenzschrift
1
Non-commercial literature
1
Sammelwerk
1
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Language
All
Slovak
1
Author
All
Vojtech, Kollár
1
Institution
All
Ekonomická univerzita v Bratislave / Podnikovohospodárskej fakulta
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
College of Commerce <Chicago, Ill.>
3
Deutsche Marketing-Vereinigung
3
Springer-Verlag GmbH
3
American Marketing Association
2
Chartered Institute of Marketing
2
DePaul University / College of Commerce
2
Duncker & Humblot
2
Edward Elgar Publishing
2
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
2
Institut für Angewandte Sozial- und Wirtschaftsforschung <Wien>
2
Institut für Betriebswirtschaftslehre des Außenhandels <Wien>
2
Universität St. Gallen / Institut für Marketing und Handel
2
Verband Deutscher Maschinen- und Anlagenbau / Abteilung Betriebswirtschaft
2
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft
2
W. Kohlhammer GmbH
2
Zentrale Marketingveranstaltung <1987, Frankfurt, Main>
2
Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden>
1
Brjanskij gosudarstvennyj techničeskij universitet
1
Campus Verlag
1
Center for Urban & Real Estate Management <Zürich>
1
Chartered Institute of Marketing <London>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <14, 2006, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <19, 2011, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <20, 2012, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <11, 2003, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <12, 2004, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <13, 2005, Wien>
1
Corporate Research Foundation
1
Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft
1
Europäische Kommission / Tacis Technical Dissemination Project
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Fördergesellschaft Marketing e.V. an der Ludwig-Maximilians-Universität München
1
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
1
Hochschule <Wismar> / Fachbereich Wirtschaft
1
Hochschule Konstanz Technik, Wirtschaft und Gestaltung
1
IGI Global
1
IMP Group
1
INSTITUTE OF MANAGEMENT
1
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ECONIS (ZBW)
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Sympózium s Medzinárodnou Účastʿou Veda, Výskum, Inovácie Usporiadaného pri Príležitosti Týždňa vedy Európskej Únie : 10. - 11. november 2005 ; vás pozýva na sympózium s medzini ro...
Vojtech, Kollár
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2005
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