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Textbook
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Einführung
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Handbuch
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CD-ROM, DVD
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Language
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German
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Author
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Kollmann, Tobias
Press, World Trade
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Kose, M. Ayhan
139
Asongu, Simplice
110
Williamson, Jeffrey G.
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Welfens, Paul J. J.
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Freeman, Richard B.
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Eichengreen, Barry
64
Fritz, Wolfgang
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Goldfarb, Avi
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Stiglitz, Joseph E.
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Narula, Rajneesh
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O'Rourke, Kevin Hjortshøj
62
Bordo, Michael D.
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Economides, Nicholas
59
Nunnenkamp, Peter
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Aizenman, Joshua
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Anderson, Kym
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Giovannetti, Emanuele
55
Etemad, Hamid
52
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52
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51
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Nijkamp, Peter
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Verdier, Thierry
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Ockenfels, Axel
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Universität <Duisburg-Essen> / Lehrstuhl für E-Business und E-Entrepreneurship
10
Springer Fachmedien Wiesbaden
6
Springer Gabler <Firma>
2
IGI Global
1
Universität <Duisburg-Essen> / Lehrstuhl für E-Business und Entrepreneurship
1
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Lehrbuch
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Universität Duisburg-Essen - Lehrstuhl für E-Business und E-Entrepreneurship - Veröffentlichungen
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Springer eBook Collection
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Springer eBooks / Business and Economics
3
SpringerLink / Bücher
3
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
2
Gabler-Lehrbuch
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Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
International journal of e-entrepreneurship and innovation : IJEEI ; an official publication of the Information Resources Management Association
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International journal of entrepreneurship and small business
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International journal of technology management : IJTM
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Kohlhammer Edition Marketing
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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DBW (60) 2000, S. 816 ff
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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Diskussionspapier / Universität Duisburg-Essen, Lehrstuhl für E-Business und E-Entrepreneurship
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E-Business and E-Entrepreneurship Research GroupInstitute for Computer Science andBusiness Information Systems (ICB)University of Duisburg-Essen
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E-Business kompakt
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E-Venture-Management : neue Perspektiven der Unternehmensgründung in der Net Economy
1
E-entrepreneurship and ICT ventures : strategy, organization and technology
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EM - Electronic Markets ; Vol. 8, No 4, 1998, pp 44
1
EM - Electronic Markets, Research Issue, Vol. 8, No. 3, 1998, S. 36 ff
1
Edition Marketing
1
Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
1
Emergent strategies for e-business processes, services, and implications : advancing corporate frameworks
1
Entrepreneurial finance : Kompendium der Gründungs- und Wachstumsfinanzierung ; mit 25 Tabellen
1
European Journal of Marketing - Vol. 32 - No. 7/8, S. 603 ff
1
Finanz-Betrieb : FB ; Zeitschrift für Unternehmensfinanzierung und Finanzmanagement
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Gabler Edition Wissenschaft
1
Int. J. Business Environment, vol. 2, No 2, 2008, S. 153 ff
1
Int. J. Entrepreneurship and Small Business, Vol. 6, No. 2, 2008, S. 212 ff
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Int. J. Technology Management, Vol. 33, No. 4, 2006
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International journal of business environment : IJBE
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Internationalisierung von Vertrieb und Handel
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Unternehmensfinanzierung im electronic business
Kollmann, Tobias
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
32
(
2003
)
5
,
pp. 270-275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001749895
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2
E-Venture-Management : neue Perspektiven der Unternehmensgründung in der Net Economy
Kollmann, Tobias
(
ed.
)
-
2003
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001728085
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3
E-Venture : Grundlagen der Unternehmensgründung in der Net Economy ; mit Multimedia-Fallstudie auf CD-ROM
Kollmann, Tobias
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001724817
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4
E-Venture-Capital : Unternehmensfinanzierung in der Net Economy ; Grundlagen und Fallstudien
Kollmann, Tobias
;
Kuckertz, Andreas
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001747493
Saved in:
5
What is e-entrepreneurship? : Fundamentals of company founding in the net economy
Kollmann, Tobias
- In:
International journal of technology management : IJTM
33
(
2006
)
4
,
pp. 322-340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003308335
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6
Cross-channel cooperation : the bundling of online and offline business models
Kollmann, Tobias
;
Häsel, Matthias
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003212136
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7
Finanzierung von jungen Unternehmen in der Net Economy
Kollmann, Tobias
- In:
Entrepreneurial finance : Kompendium der Gründungs- …
,
(pp. 65-80)
.
2005
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Saved in:
8
E-entrepreneurship : the principles of founding electronic ventures
Kollmann, Tobias
- In:
Selected readings on information technology and …
,
(pp. 1-15)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003759502
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9
Cross-channel cooperation: a collaborative approach ofintegrating online and offline business models
Kollmann, Tobias
;
Häsel, Matthias
-
Universität <Duisburg-Essen> / Lehrstuhl für …
-
2006
used complementarily. In order to be successful on both tradelevels, traditional firms and
Internet
-based ventures …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867752
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10
Wertschöpfungsprozesse und Wettbewerbsvorteile im Marketspace
Weiber, Rolf
;
Kollmann, Tobias
- In:
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, …
,
(pp. 47-62)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001366234
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