Showing 1 - 10 of 1,477
Aktuelle Umfragen zeigen, dass großen Unternehmen und internationalen Konzernen von der Bevölkerung in Deutschland eher wenig Vertrauen entgegengebracht wird. Dies hat auch entscheidend mit den Themen und der Art und Weise zu tun, wie die Unternehmen kommunizieren. In diesem Kontext ist - von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011279624
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003659498
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003180123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000906417
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001453824
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012307521
Firms change over time. Which changes are so damaging that consumers believe the firm’s very identity ceases to exist? We explored this question using Twitter data and eight experiments involving nearly 3,000 subjects. Consumers judged that moral deteriorations were particularly disruptive to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014080702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013443298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000885253
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000885342