Showing 1 - 10 of 90
Im Mittelpunkt der vorliegenden Diplomarbeit steht die Frage, inwiefern Virtual Communities die Anforderungen an den Markenaufbau im Internet erfüllen können. Virtual Communities erfreuen sich z.T. großer Beliebtheit, weil sie verschiedenen menschlichen Bedürfnissen – etwa dem nach...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010291752
Einflusses der Website-Qualität auf das Markenimage öffentlich-rechtlicher Sender. Zur Klärung dieses Zusammenhangs werden die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011872550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012041555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004694
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei kristallisieren sich immer mehr Standards und allgemeingültige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012173285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012116507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011723493
"This book describes the concept of brand identity; examines managing brands by using social media; introduces brand building strategies in social media; explains creative strategy and the importance of content in social media; and describes the role of social media in different forms of brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011713958
Researchers and brand managers have limited understanding of the effects of firm-created and user-generated social media communication on brand equity, brand attitude, and purchase intention. Thus, we investigated 504 Facebook users using a standardized online survey across Poland. To test the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011802059
Einflusses der Website-Qualität auf das Markenimage öffentlich-rechtlicher Sender. Zur Klärung dieses Zusammenhangs werden die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869182