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~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~subject:"Konsumentenverhalten"
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Type of publication (narrower categories)
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Graue Literatur
Aufsatz im Buch
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731
Aufsatz in Zeitschrift
731
Book section
56
Hochschulschrift
27
Non-commercial literature
20
Thesis
16
Aufsatzsammlung
12
Arbeitspapier
11
Collection of articles of several authors
11
Sammelwerk
11
Working Paper
11
Conference paper
5
Konferenzbeitrag
5
Case study
4
Fallstudie
4
Forschungsbericht
3
Collection of articles written by one author
2
Sammlung
2
Bericht
1
Festschrift
1
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English
54
German
22
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Hippel, Eric von
3
Braun, Corina
2
Herstatt, Cornelius
2
Hollebeek, Linda D.
2
Kumar, V.
2
Abbatty, Oyindamola
1
Adeola, Ogechi
1
Baker, Thomas L.
1
Bala, Christian
1
Batt, Verena
1
Baumbach, Wenke
1
Berkmann, Manuel
1
Bez, Michael
1
Bialkowski, Alexander
1
Blömeke, Eva
1
Borghini, Stefania
1
Braun, Alexander
1
Bruhn, Manfred
1
Bruno, Hernan
1
Burns, Kara
1
Busacca, Bruno
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Büttgen, Marion
1
Calder, Bobby J.
1
Carey, Lindsey Drylie
1
Carù, Antonella
1
Casper, Constance
1
Chasanidou, Dimitra
1
Cheng, Chiong Leong
1
Cheng, Robin
1
Cillo, Paola
1
Clement, Michel
1
Conduit, Jodie
1
Connell, Cara
1
Cova, Bernard
1
Cuervo-Cazurra, Alvaro
1
Darcy, Sharon
1
Darlington, Roger
1
De Jong, Jeroen P. J.
1
Dekkers, Rob
1
Dolan, Rebecca
1
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less ...
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All
Handbook of research on customer engagement
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Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
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Erfolgsfaktor Lean Management 2.0 : wettbewerbsfähige Verschlankung auf nachhaltige und kundenorientierte Weise
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Key challenges and opportunities for quality, sustainability and innovation in the fourth industrial revolution : quality and service management in the fourth industrial revolution - sustainability and value co-creation
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Marketing Erneuerbarer Energien : Grundlagen, Geschäftsmodelle, Fallbeispiele
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Omnichannel approach to co-creating customer experiences through metaverse platforms
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Integrative und autonome Prozeßkonstellationen als Basis und Herausforderung eines auf Handlungsebenen bezogenen Marketing : eine strukturierende Systematisierung vor dem Hintergru...
Freiling, Jörg
- In:
Grundsatzfragen und Herausforderungen des …
,
(pp. 21-67)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001295769
Saved in:
2
Social media engagement : a construct of positively and negatively valenced engagement behaviours
Dolan, Rebecca
;
Conduit, Jodie
;
Fahy, John
- In:
Customer engagement : contemporary issues and challenges
,
(pp. 102-123)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011430600
Saved in:
3
Customer engagement in regulation
Darcy, Sharon
;
Darlington, Roger
;
Eyre, Sebastian
; …
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011436455
Saved in:
4
The paradigm shift from producer to consumer innovation : implications for consumer research
Moreau, C. Page
;
Franke, Nikolaus
;
Hippel, Eric von
- In:
Handbook of research on new product development
,
(pp. 81-99)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012125066
Saved in:
5
Customer engagement : from social shoppers to social learners and collaborators
Cheng, Robin
- In:
Strategies and tools for managing connected consumers
,
(pp. 163-176)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106775
Saved in:
6
Lean 2.0 : Weg vom Kunden zu seinen Daten? : hat die Lean-geprägte Wertschöpfungskettenbetrachtung infolge Digitalisierung Big Data Internet of Things (IoT) keinen Wert mehr?
Walter, Christof
- In:
Erfolgsfaktor Lean Management 2.0 : wettbewerbsfähige …
,
(pp. 151-168)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536637
Saved in:
7
Erneuerbare Energien als Grundlage für Prosumer-Modelle
Huener, Uli
;
Bez, Michael
- In:
Marketing Erneuerbarer Energien : Grundlagen, …
,
(pp. 335-358)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011341653
Saved in:
8
Interaktive Wertschöpfung durch mobile Services
Wagner, Gerhard
;
Schramm-Klein, Hanna
;
Steinmann, Sascha
- In:
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : …
,
(pp. 397-416)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531920
Saved in:
9
Kundenseitige Bereitschaft zum Customer Engagement : Entwicklung einer eigenschaftsbasierten Messskala
Braun, Corina
;
Hadwich, Karsten
- In:
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : …
,
(pp. 345-369)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531922
Saved in:
10
Customer Engagement als Erfolgsfaktor negativer Dienstleistungen
Treger, Stephanie
- In:
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : …
,
(pp. 235-259)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010532025
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