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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Thesis
Hochschulschrift
2
Language
All
German
2
Author
All
Homburg, Christian
1
Imschloß, Monika
1
Jozic, Danijel
1
Institution
All
Universität Mannheim
Springer Fachmedien Wiesbaden
11
Siauliai University
8
University of Stellenbosch. Faculty of Economic and Management Sciences. Graduate School of Business.
6
University of Western Sydney
4
College of Business
3
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
3
Vytautas Magnus University
3
Eric Cuvillier <Firma>
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena
2
ISM University of Management and Economics
2
Josef Eul Verlag GmbH
2
Mykolas Romeris University
2
School of Marketing
2
Bauhaus-Universität Weimar
1
Bauhaus-Universitätsverlag Weimar
1
COGNOS-Institut Prof. Dr. Dreyer <Braunschweig>
1
Cadeaux, Jack, Marketing, Australian School of Business, UNSW
1
De Gruyter Oldenbourg
1
Department of Industrial Engineering
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
1
Eidgenössische Technische Hochschule Zürich
1
Ekonomiska forskningsinstitutet <Stockholm>
1
FernUniversität in Hagen
1
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Forschungsinstitut für Genossenschaftswesen
1
Fördergesellschaft Marketing (FGM) e.V.
1
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
1
Institut für Landwirtschaftliche Betriebslehre <Gießen> / Professur für Projekt- und Regionalplanung
1
Lithuanian Academy of Physical Education
1
Marknadstekniskt Centrum <Stockholm>
1
Peter Lang GmbH
1
RWTH Aachen
1
Ruhr-Universität Bochum / Institut für Unternehmungsführung und Unternehmensforschung
1
Stellenbosch University. Faculty of Agrisciences. Dept. of Agricultural Economics.
1
Stellenbosch University. Faculty of Economic and Management Sciences. Graduate School of Business.
1
Tan, Lay Peng, Marketing, Australian School of Business, UNSW
1
Technische Universität Berlin
1
Technische Universität Ilmenau
1
University of Stellenbosch. Faculty of Agrisciences. Dept. of Agricultural Economics.
1
University of Stellenbosch. Faculty of Agrisciences. Dept. of Forest and Wood Science.
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ECONIS (ZBW)
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1
Multisensorisches
Marketing
: eine empirische Untersuchung zum Einfluss auditiver und haptischer Reize auf das Konsumentenverhalten
Imschloß, Monika
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442047
Saved in:
2
Customer experience management : eine empirische Analyse der Gestaltungsmöglichkeiten und Erfolgsauswirkungen
Jozic, Danijel
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011593733
Saved in:
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