Showing 1 - 10 of 57
; marketing channels …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012613099
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000113326
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011998308
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003882923
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009755409
This paper asks whether the service - dominant logic is superior to the traditional goods - dominant logic for the use of licensing to commercialize new technologies internationally – and why so. To answer this question two case of licensing float glass, a float glass manufacturing technology...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009689457
Die Lebensmittelunternehmen tragen entscheidend zur Wirtschaftskraft in Deutschland bei. Daher kommt der Innovationskraft und -fähigkeit dieses Sektors eine wichtige Bedeutung zu. Handlungsbedarf ergibt sich aus der Tatsache, dass ca. zwei Drittel aller Lebensmittel-Innovationsprojekte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010258614
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008796406