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~type_genre:"Non-commercial literature"
~subject:"Beziehungsmarketing"
~isPartOf:"Working paper / Department of Commerce, College of Business, Massey University"
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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Non-commercial literature
Arbeitspapier
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Graue Literatur
2
Working Paper
2
Language
All
English
2
Author
All
Ma, Jingwu
1
Maguiness, Paul
1
Murphy, Brian B.
1
Nargunkar, Rejendra
1
Pescott, Chris
1
Shergill, Gurvinder S.
1
Wislang, Soren
1
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less ...
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All
Working paper / Department of Commerce, College of Business, Massey University
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
3
Meddelanden från Svenska Handelshögskolan
2
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
2
Schriftenreihe Marketing, Management
2
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
2
Working paper / International University in Germany, School of Business Administration
2
AIUB business and economics working paper series
1
Advanced controlling : für Manager und Controller
1
Arbeitspapier des Lehrstuhls für Marketing
1
Arbeitspapier zur Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
1
Diskussionsarbeit
1
Freiberger Arbeitspapiere
1
Gesundheitswissenschaften
1
Journal of operations management
1
Kölner Miszellen zum Energierecht
1
Landbauforschung / Sonderheft
1
Mitteilungen / Fachgebiet Baubetrieb und Baumaschinen, Fachbereich Bauingenieurwesen und Angewandte Geowissenschaften der Technischen Universität Berlin
1
Prace habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
1
Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
1
Reihe Tagungsberichte / Thüringer Staatskanzlei
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Research report / Graduate School Research Institute Systems, Organisations and Management
1
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
1
Schriftenreihe der Deutschen Verkehrswissenschaftlichen Gesellschaft / B
1
Scientific publications / The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
1
Werkstattreihe / Öko-Institut Freiburg, Institut für Angewandte Ökologie
1
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
1
Working paper / Technologie- und Innovationsmanagement, Technische Universität Hamburg-Harburg
1
Working papers / Harvard Business School, Division of Research
1
Working papers / Institut für Wirtschaftsinformatik der Universität Bern
1
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Measuring holistic
marketing
performance in a stakeholder relationship
marketing
model
Murphy, Brian B.
;
Maguiness, Paul
;
Pescott, Chris
; …
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002257052
Saved in:
2
Market orientation,
marketing
innovation as performance drivers : extending the paradigm
Shergill, Gurvinder S.
;
Nargunkar, Rejendra
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003048629
Saved in:
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