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Aufsatz im Buch
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Language
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German
21
Undetermined
3
Dutch
1
Author
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Abbate, Sandro
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Berekoven, Ludwig
2
Ehrenberg, Andrew S. C.
2
Nolte, Hartmut
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Sommer, Rudolf
2
Unger, Fritz
2
Behrens, Lisa
1
Bickart, Barbara
1
Blomqvist, Kirsimarja
1
Bright, Laura F.
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Brodie, Roderick J.
1
Bunt, Jan
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Busch, Jan
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Chang, Chingching
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Chuchu, Tinashe
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Deng, Qi
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Ellonen, Hanna-Kaisa
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Ermann, Ulrich
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Fell, Anja
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First, Ivana
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Fournier, Susan
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Hauge, Atle
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Heun, Thomas
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Horppu, Marianne
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Huang, Yu-an
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Illek, Alexandra
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Kasapi, Eleni
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Koch, Thomas
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Lebrenz, Silke
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Lehmann, Ingo
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Ludwig, Herta
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Martínez, Pepe
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McShane, Lindsay
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Moor, Liz
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Institution
All
Institut für Demoskopie Allensbach
1
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Brands and branding geographies
3
Bochumer wirtschaftswissenschaftliche Studien
2
Journal of advertising
2
Marketing theory
2
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
2
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
2
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
2
Zukunft im Marketing
2
African journal of business and economic research : AJBER
1
Arbeitspapier zur Schriftenreihe Global Branding
1
Berichte aus der Betriebswirtschaft
1
Consumer psychology in a social media world
1
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
1
EuroMed journal of management : EMJM
1
European journal of marketing : EJM
1
Gabler Research / Marketing-Management
1
Innovation in advertising and branding communication
1
International journal of retail & distribution management
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Luxus als Distinktionsstrategie : Kommunikation in der internationalen Luxus- und Fashionindustrie
1
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
1
Marketing mit allen Sinnen : Chancen der multisensualen Kundenkommunikation
1
Nordic journal of business : NJB
1
Rotterdam Institute for Business Economic Studies
1
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies
1
Schriften zu Marketing und Handel
1
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
1
Scientific Publications
1
SpringerLink / Bücher
1
The journal of consumer marketing
1
Trust and new technologies : marketing and management on the Internet and mobile media
1
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1
Die Markentreue im Konsumgüterbereich
Nolte, Hartmut
-
1976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000050227
Saved in:
2
Länderimages: Einflußfaktor und Bedeutung für das Konsumentenverhalten : eine empirische Studie bei langlebigen Gebrauchsgütern
Lebrenz, Silke
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000947028
Saved in:
3
Merktrouw terug op de marketingagenda!? : De Brand Watcher, een meetinstrument voor merktrouw
Sloot, Laurens M.
;
Bunt, Jan
;
Peelen, Ed
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000962256
Saved in:
4
An exploration of in store brand commitment efforts implications for retailers and manufacturers
Verbeke, Willem J. M. I.
(
contributor
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000994371
Saved in:
5
Repeat-buying : facts, theory and application
Ehrenberg, Andrew S. C.
-
1988
-
New ed., rev
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000742559
Saved in:
6
Der Markenartikel im Urteil der Verbraucher : Eine sozialpsychologische Untersuchung
Noelle, Elisabeth
-
1959
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000608576
Saved in:
7
Challenging the hierarchical categorization of luxury fashion brands
Turunen, Linda Lisa Maria
- In:
Nordic journal of business : NJB
64
(
2015
)
2
,
pp. 119-138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503380
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8
Devil continues to wear "counterfeit" Prada : a tale of two cities
Teah, Min
;
Phau, Ian
;
Huang, Yu-an
- In:
The journal of consumer marketing
32
(
2015
)
3
,
pp. 176-189
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011376747
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9
Impact of brand awareness and association on loyalty : the role of equity in plant medicine market in Kumasi, Ghana
Oppong, Peter
;
Phiri, Maxwell
- In:
African journal of business and economic research : AJBER
13
(
2018
)
2
,
pp. 163-181
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012003552
Saved in:
10
Luxury consumption, seen under a contemporary light
Webber, Jennifer
- In:
Luxus als Distinktionsstrategie : Kommunikation in der …
,
(pp. 83-94)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025080
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