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~subject:"Kundenbindung"
~isPartOf:"Schriften zum innovativen Marketing"
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
3
Thesis
3
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Language
All
German
3
Author
All
Cornelsen, Jens
1
Deyle, Hanno-G.
1
Goerdt, Thomas
1
Published in...
All
Schriften zum innovativen Marketing
SpringerLink / Bücher
46
Journal of retailing and consumer services
20
Gabler Edition Wissenschaft
16
Springer eBook Collection / Business and Economics
16
Journal of business research : JBR
12
Gabler Research
7
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
6
The service industries journal
6
Cogent business & management
5
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
5
International journal of contemporary hospitality management
5
International journal of hospitality management
5
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
5
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
5
Research
5
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
5
The journal of services marketing
5
Wirtschaftswissenschaft
5
Berichte aus der Betriebswirtschaft
4
Edward Elgar E-Book Archive
4
Gabler Edition Wissenschaft / Forum Marketing
4
Gabler Edition Wissenschaft / Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
4
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
4
Services marketing quarterly
4
Springer eBook Collection
4
Asia Pacific journal of marketing and logistics
3
Australasian marketing journal
3
Basler Schriften zum Marketing
3
Gabler Edition Wissenschaft / Kundenmanagement & Electronic Commerce
3
Gabler-Edition Wissenschaft
3
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
Journal of Asian finance, economics and business : JAFEB
3
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
3
Journal of hospitality marketing & management
3
Journal of marketing analytics : JMA
3
Journal of service theory and practice : JSTP
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Reihe: Marketing : MAR
3
Reihe: Marketing und Medien
3
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Der Einsatz moderner Segmentierungsverfahren zur Unterstützung einer differenzierten Kundenbindungspolitik : konzeptionelle und methodische Aspekte einer Kundenbindungssegmentierun...
Deyle, Hanno-G.
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003561591
Saved in:
2
Die Marken- und Einkaufsstättentreue der Konsumenten als Bestimmungsfaktoren des vertikalen Beziehungsmarketing : theoretische Grundlegung u. empirische Analysen für d. Category Ma...
Goerdt, Thomas
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429925
Saved in:
3
Kundenwertanalysen im Beziehungsmarketing : theoretische Grundlegung und Ergebnisse einer empirischen Studie im Automobilbereich
Cornelsen, Jens
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429938
Saved in:
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