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180
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Television programme
137
Theorie
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Werbung
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120
Theory
120
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Großbritannien
106
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104
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103
Fernsehwerbung
102
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97
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95
Media industries
94
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94
EU countries
91
EU-Staaten
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Aufsatzsammlung
88
Wettbewerb
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Welt
82
Werbewirkung
78
Konsumentenverhalten
77
United Kingdom
76
Consumer behaviour
75
Advertising
73
Competition
69
Advertising effects
64
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28
Undetermined
16
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148
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54
Journal
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
43
Graue Literatur
42
Non-commercial literature
42
Arbeitspapier
21
Working Paper
21
Amtsdruckschrift
20
Government document
20
Hochschulschrift
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Collection of articles of several authors
12
Sammelwerk
12
Thesis
11
Aufsatz im Buch
10
Bibliografie enthalten
10
Bibliography included
10
Book section
10
Aufsatzsammlung
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Amtliche Publikation
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Konferenzschrift
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Fallstudie
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Forschungsbericht
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Advisory report
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Conference paper
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Enzyklopädie
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Fallstudiensammlung
1
Gutachten
1
Handbook
1
Handbuch
1
Konferenzbeitrag
1
Market information
1
Marktinformation
1
Reprint
1
Rezension
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Statistics
1
Statistik
1
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1
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Corneo, Giacomo
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Kruse, Jörn
4
Acheson, A. L. Keith
3
Crawford, Gregory S.
3
Maule, Christopher J.
3
Sjurts, Insa
3
Besen, Stanley Martin
2
Brown, Allan
2
Bruni, Luigino
2
Cave, Martin
2
Christopherson, Susan
2
Ferguson, Douglas A.
2
Gambaro, Marco
2
Gellner, Winand
2
Heinrich, Jürgen
2
Kataria, Mitesh
2
Markou, E.
2
Mitchell, Bridger Morgan
2
Müller, Monica
2
Paulu, Burton
2
Pauwels, Caroline
2
Regner, Tobias
2
Rozanova, Julia
2
Stanca, Luca M.
2
Walravens, Nils
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Widyatama, Rendra
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Abele, Hanns
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Alén, Elisa
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Andreano, Simona
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Babe, Robert E.
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Ball, Stephen
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Barajas, Angel
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Belényesi, Pál
1
Benzoni, Laurent
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Berger, Viktor J. F.
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Berghoff, Hartmut
1
Besen, Stanley M.
1
Bettancourt, Rolando
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Blumler, Jay G.
1
Bollapragada, Srinivas
1
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Institution
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Europäische Kommission
3
Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation und Kultur
2
Kanada / Canadian Radio-Television and Telecommunications Commission
2
Kanada / Department of Supply and Services
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UNESCO
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Vereinte Nationen / Economic Commission for Latin America and the Caribbean
2
Booz, Allen & Hamilton GmbH <Düsseldorf>
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Bureau of Economic and Business Research <Champaign, Ill.>
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Central Treaty Organization
1
Centre National d'Etudes des Télécommunications <Paris>
1
Confederation of Indian Industry
1
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
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Economic Council of Canada
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Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation, Kultur, Audiovisuelle Medien
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Europäische Kommission / Hochrangige Gruppe für Audiovisuelle Politik
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Europäische Union / Rat
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Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
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Frankreich / Conseil supérieur de l'audiovisuel
1
Frankreich / Ministère de la Communication
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Fribourger Arbeitskreis für die Ökonomie des Rundfunks
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Great Britain / Interim Action Committee on the Film Industry
1
Great Britain / Post Office
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Grossbritannien / Central Office of Information / Reference Division
1
Großbritannien / Office of Communications
1
Independent Television Authority
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Institut national de la communication audiovisuelle <Bry-sur-Marne>
1
International Film and Television Council
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John and Mary R. Markle Foundation
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National Radio Exhibition
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Political and Economic Planning
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Robert Schuman Centre for Advanced Studies
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Schweden / Rådet för Mångfald inom Massmedierna
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Television Baltica <2, 1995, Kiel>
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Télévisions de France et d'Argentine, enjeux, défis et perspectives <Veranstaltung> <2013, Rodez>
1
UNESCO / Department of Mass Communications
1
UNESCO / Division of Free Flow of Information
1
Unabhängige Landesanstalt für das Rundfunkwesen
1
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation
1
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
1
United States / Congress / House / Committee on the Judiciary
1
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Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
6
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
5
Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
4
Studien zur Ordnungspolitik im Fernsehwesen
3
The economist
3
Courrier hebdomadaire / Centre de Recherche et d'Information Socio-Politiques
2
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
2
Discussion papers in economics and management / A / University of Reading, Department of Economics
2
Diskussionsbeiträge aus dem Institut für Volkswirtschaftslehre, Universität Hohenheim
2
Europäische Hochschulschriften / 5
2
International and comparative broadcasting
2
Journal of East European management studies : JEEMS
2
Reports and papers on mass communication
2
Stellungnahmen und Berichte WSA / Wirtschafts- und Sozialausschuß der Europäischen Gemeinschaften
2
Working paper series
2
A BFI book
1
Advances in media, entertainment, and the arts (AMEA) book series
1
Arts and the market
1
Beiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück
1
Beiträge zur Rundfunkökonomie
1
Beiträge zur Strukturforschung
1
Business history
1
Business history review
1
CESifo working papers
1
CESifo working papers : the international platform of Ludwig-Maximilians University's Center for Economic Studies and the Ifo Institute
1
COVID-19 response
1
Cambridge journal of regions economy and society
1
Canadian public policy : a journal for the discussion of social and economic policy in Canada
1
Cat. No EC 22-63/1979
1
Cmnd.
1
Collection des rapports officiels
1
College of Business working papers
1
Colloques & rencontres / Droit, économie et AES
1
Competition Policy in Network Industries
1
Critical perspectives on work and employment
1
Critical perspectives on work and organisations series
1
Discussion paper series / Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
1
Discussion paper series / IZA
1
Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Infrastruktur und Kommunikationsdienste
1
Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste
1
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ECONIS (ZBW)
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Advertisers and American broadcasting : from institutional sponsorship to the creative revolution
Meyers, Cynthia B.
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Business history review
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2021
)
3
,
pp. 447-481
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012705106
Saved in:
2
Europäischer Fernsehmarkt zwischen wirtschaftlichen Imperativen und kulturellem Auftrag : unter besonderer Berücksichtigung der bundesdeutschen Medienentwicklung
Dirkers, Detlev
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000542008
Saved in:
3
Hörfunk und
Fernsehen
Heinrich, Jürgen
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000551090
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4
World Radio and
television
1965
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000530773
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5
World communications : a 200-country survey of press, radio,
television
and film
1975
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000057428
Saved in:
6
Herstellung und Verbreitung audiovisueller Informationen im Gemeinsamen Markt
Maggiore, Matteo
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000336027
Saved in:
7
Die Entwicklungsdynamik des europäischen Fernsehmarktes in den 90er Jahren
Meffert, Heribert
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000339831
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8
The broadcast communications dictionary
Diamant, Lincoln
(
ed.
)
-
1989
-
3. ed., rev. and expanded
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000127657
Saved in:
9
World communications : press, radio,
television
, film
1964
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000037332
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10
Citizenship and
television
Blumler, Jay G.
(
contributor
);
Madge, John
(
contributor
)
-
1967
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