Showing 1 - 10 of 117,006
Die Wahl des passenden Parfüms ist eine sehr persönliche, emotional gesteuerte Konsumentenentscheidung. Im hart umkämpften Parfümmarkt müssen sich Unternehmen vor den rational zu treffenden Entscheidungen über die Ausgestaltung des Marketing-Mix intensiv mit den zielgruppenrelevanten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010982171
Die Wahl des passenden Parfüms ist eine sehr persönliche, emotional gesteuerte Konsumentenentscheidung. Im hart umkämpften Parfümmarkt müssen sich Unternehmen vor den rational zu treffenden Entscheidungen über die Ausgestaltung des Marketing-Mix intensiv mit den zielgruppenrelevanten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010352467
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009530365
Given its unique heritage and diversity, Europe deserves and requires distinct marketing attention. This book offers a … written by expert academics of leading management schools in Europe, establishing diversity in culture and approaches. The …. Contents Diverse Demographics and Structural Diversity Diversity in Consumer Behavior in Europe Diverse Marketing Environments …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015752
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515270
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011415767
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011420449
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012038477
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012137550